Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

pla_400_2_250x250_250x250.jpg

Zyxel Homeplug, netwerk via het stroomnetwerk in je huis. Werkt prima, echt plug and play.

Ik wil echt al maanden iets posten in dit topic, maar ik koop echt niks. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk heb ik hem, de iphone 3G 16GB!!
Heb een hele tijd naar de 3GS tegen een betaalbare prijs gezocht, maar die is veels te duur...

Uiteindelijk heb ik er 435 EURO(incl. verzendkosten) voor betaald, nagelnieuw, morgen komt hij aan...

Heb een hele tijd naar de 3GS tegen een betaalbare prijs gezocht, maar die is veels te duur...

Uiteindelijk heb ik er 435 EURO(incl. verzendkosten) voor betaald, nagelnieuw, morgen komt hij aan...

Iphone is voor mensen die nog geen HTC zijn tegengekomen. ;)

nice phone switch. heb je hem gewoon als los toestel gekocht of in combi met een abonnement?

ben ook heel erg op zoek naar 3gs phone, maar dan ben ik los iets van 700 eurie kwijt en in combinatie met een t-mobile abbo vind ik hem toch ook echt te duur. denk dat ik hem tzt in belgie ga halen.

nice phone switch. heb je hem gewoon als los toestel gekocht of in combi met een abonnement?

ben ook heel erg op zoek naar 3gs phone, maar dan ben ik los iets van 700 eurie kwijt en in combinatie met een t-mobile abbo vind ik hem toch ook echt te duur. denk dat ik hem tzt in belgie ga halen.

Heb hem gekocht als los toestel, op ebay hé. Je moet daar maar eens checken kerel, daar wordt geen enkele met een abonnement verkocht en soms kan je goede zaken doen...

51vBMNdWhEL._SL500_.jpg

46" plasma, full hd, dyn. contrast 2000000:1 voor blue ray en gamen. + hdmi kabel en wandsteun. komt deze week binnen:)

Heb hem gekocht als los toestel, op ebay hé. Je moet daar maar eens checken kerel, daar wordt geen enkele met een abonnement verkocht en soms kan je goede zaken doen...

heb daar ook al gekeken, maar ze worden daar los ook nog wel vrij prijzig verkocht:eek:. marktplaats idem.

wat ik wel trouwens tegen kwam:

www.gsm-corner.com

maar is toch te mooi om waar te zijn, ze staan ook niet ingeschreven bij de kvk, dus louche shit.

*plaatje*

435 euro voor een telefoon :o

2z9bfhz.jpg

zojuist gekocht.
crosman1077 semi-automatische luchtbuks
25CO2 cartdridges, 1500 pellets, 3 extra magazijntjes
(kijker die erop zit had ik al, is een reflex laser sight)

2z9bfhz.jpg

zojuist gekocht.
crosman1077 semi-automatische luchtbuks
25CO2 cartdridges, 1500 pellets, 3 extra magazijntjes
(kijker die erop zit had ik al, is een reflex laser sight)

Wat voor schade kan zoiets aanrichten bij een mens eigenlijk? En hoeveel heb je ervoor betaald?

Terug
Naar boven