MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Afgelopen 2 weken:

24" FullHD scherm:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PS3:

Ondertussen heb ik een ezel gevonden die geld schijt!

Afgelopen 2 weken:

24" FullHD scherm:

PS3:

Ondertussen heb ik een ezel gevonden die geld schijt!

Waarom heb je de ouwde ps3 gekocht? Er is nu toch een goedkopere en kleinere versie van? Of zie ik het verkeerd..

Stuur hem ff mijn kant op. Ik moet nodig weer iets kopen.:D

Hah, you wish:D

Waarom heb je de ouwde ps3 gekocht? Er is nu toch een goedkopere en kleinere versie van? Of zie ik het verkeerd..

Heb hem, met 3 DualShock controllers, 4 games, 1 BluRay remote control kunnen kopen van een goeie maat voor 150;)

Ondertussen alles al verkocht behalve 2 controllers en de PS3, lijkt mij een goeie deal;)

Het is even wennen..maar ben er heel blij mee..:)

Kraftwerk: The Catalogue REMASTERED(dus alle 8 CD's van 1974-2003)

Die kwaliteit is als engeltjes die je trommelvliezen bespelen...
Enige keer ooit dat ik alle bass-treble-etc. op neutraal zet bij het beluisteren van muziek om het originele geluid ten volle te kunnen ervaren!

Deze mannen hebben Techno uitgevonden! And Muay Thai J loves techno!
Heb ze trouwens al live zien optreden ;)

Helemaal te gek.
Ik vind The robots het mooiste nummer en luisterde dat als kind vaak en zoals je al vertelde zijn hun degene die aan de wieg van de techno staan.
In een documantaire werd een keer verteld dat Trans europe express 1 van de eerste 12 inches was die dj's echt konden gebruiken om tot het eind te draaien en dan pas op het eind een ander nummer er in te gooien.

Heb je wel eens naar Jean Michel Jarre geluisterd is ook de moeite waard en hij was ook al bezig vanaf de jaren 70 met electronische muziek.

Iphone 3gs 32 gig
apple-iphone-3gs.jpg

Cordwainer, maar dan met veters. Geen gesp. En ze lopen heerlijk

En nog een jas van Corneliani, maar daar kan ik niet zo snel een afbeelding van vinden.

wat kosten die schoenen nou?

Wat een gatlelijke schoenen.
Ben je gigolo ofzo dat je daarmee wil rondlopen? :p

wat kosten die schoenen nou?

475 euro. Veel geld, maar dat zijn ze wel waard. Heb nog een paar van dergelijke schoenen. Gaan jaren mee. Staan goed onder een pak en onder casual kleding.

haha idd, vast zo'n gastje van rond de 20 dat interessant wilt doen.

Ga jij nou maar die radicale praatjes van je verspreiden. Of een paar nike schoenen kopen, want je hebt daadwerkelijk geen idee wat je zegt. Maar na een aantal van je topics had ik dat wel door. mentally retarded

Hahaha, de stratenmakers geven weer commentaar op kledij van degenen met een IQ boven de 80. Netjes jongens. Als jullie straks een pak aan mogen op de bruiloft van je nichtje, gewoon lekker met je nike air max eronder gaan lopen!

• Like
Waarderingen: BoTo
Mooie schoenen inderdaad, al vind ik ze zelf wel te duur. Maar je zegt het zelf als, het kost wat maar dan heb je ook wat:thumbs:

Een Shimano Beastmaster om te dropshotten van 2.70 m :)

morgen uittesten:P

naise Ro.....

pff ik heb eigenlijk niets gekocht maar ik heb een vakantie geboekt naar de Domenicaanse
republiek ........even 16 dagen weg in Maart toch nog goed nieuws in een k*tweek

Terug
Naar boven