Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week gekocht op marktplaats
sl1200
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monsterkorting op mijn nieuwe laarsjes
475 euro. Veel geld, maar dat zijn ze wel waard. Heb nog een paar van dergelijke schoenen. Gaan jaren mee. Staan goed onder een pak en onder casual kleding.
Ga jij nou maar die radicale praatjes van je verspreiden. Of een paar nike schoenen kopen, want je hebt daadwerkelijk geen idee wat je zegt. Maar na een aantal van je topics had ik dat wel door. mentally retarded
475 euro. Veel geld, maar dat zijn ze wel waard. Heb nog een paar van dergelijke schoenen. Gaan jaren mee. Staan goed onder een pak en onder casual kleding.
Ga jij nou maar die radicale praatjes van je verspreiden. Of een paar nike schoenen kopen, want je hebt daadwerkelijk geen idee wat je zegt. Maar na een aantal van je topics had ik dat wel door. mentally retarded
Hahaha, de stratenmakers geven weer commentaar op kledij van degenen met een IQ boven de 80. Netjes jongens. Als jullie straks een pak aan mogen op de bruiloft van je nichtje, gewoon lekker met je nike air max eronder gaan lopen!

Haha meteen aangebrand. Het valt me alleen op dat ik wel eens jeugdige kereltjes zie die zogenaamd kak over willen komen met veel te dure schoenen, of een pak dragen in de vrije tijd. Ik weet niet of jij onder die caterogie valt.
Hoe oud ben je eigenlijk?
---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------
Haha idd! Er is namelijk geen tussenweg tussen nike air max en schoenen van 475 euro
Moet die gast trouwens zelf weten, misschien is hij wel rijk, dan kan ik het wel begrijpen overigens.
Meteen aangebrand? Jij beweert hier van alles terwijl je helemaal niks van me weet. En ik kan je meteen uit je droom helpen, ik ben niet een jeugdig kereltje dat kak wil overkomen met veel te dure kleding. Daarnaast ziet iemand die geen kenner is, niet dat die schoenen zo duur zijn. Het gaat om de stiksels en het leer enzovoort.
Tevens ben ik van mening dat de kwaliteit is vele malen beter dan die gefabriceerde nikemeuk uit China. Daarnaast wordt van mij verwacht dat ik er netjes bijloop. Natuurlijk kan dat ook met kleding/schoenen die zich in een lager prijsklasse bevinden. Echter, ik vindt dit mooi. En ik bevind mij een dusdanige financiële positie, dat ik mij dit kan veroorloven.
Ik ben trouwens 26 jaar.

Meteen aangebrand? Jij beweert hier van alles terwijl je helemaal niks van me weet. En ik kan je meteen uit je droom helpen, ik ben niet een jeugdig kereltje dat kak wil overkomen met veel te dure kleding. Daarnaast ziet iemand die geen kenner is, niet dat die schoenen zo duur zijn. Het gaat om de stiksels en het leer enzovoort.
Tevens ben ik van mening dat de kwaliteit is vele malen beter dan die gefabriceerde nikemeuk uit China. Daarnaast wordt van mij verwacht dat ik er netjes bijloop. Natuurlijk kan dat ook met kleding/schoenen die zich in een lager prijsklasse bevinden. Echter, ik vindt dit mooi. En ik bevind mij een dusdanige financiële positie, dat ik mij dit kan veroorloven.
Ik ben trouwens 26 jaar.
Vorige week gekocht op marktplaats
sl1200

toevallig! ik heb deze week ook zo'n iphone gekocht. Super apparaat gewoonIphone 3gs 32 gig
![]()
Cordwainer, maar dan met veters. Geen gesp. En ze lopen heerlijk
En nog een jas van Corneliani, maar daar kan ik niet zo snel een afbeelding van vinden.