MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vorige week gekocht op marktplaats

sl1200

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vorige week gekocht op marktplaats

sl1200

Nice, heb ik ook gehad, 2 stuks gekocht voor 200 euro lol. Daarna weer verkocht voor 500 euro haha :D

Echt goeie dingen die sl's. Maar waarom met vinyl ? Dit is toch echt het digitale tijdperk.

Ik ben al een oude man[26jaar] Vinyl is gewoon iets voor oudere.:D

scratchen doe je niet op een cdj maar op sls, pdx,ttx of een super oem.

Scratchen kan ook prima op een cdj :D, Maar ik geef je wel gelijk dat niks de vinyl feel kan verslaan.

Monsterkorting op mijn nieuwe laarsjes :D:D

Monster korting voor Monster benen!

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

475 euro. Veel geld, maar dat zijn ze wel waard. Heb nog een paar van dergelijke schoenen. Gaan jaren mee. Staan goed onder een pak en onder casual kleding.

Ga jij nou maar die radicale praatjes van je verspreiden. Of een paar nike schoenen kopen, want je hebt daadwerkelijk geen idee wat je zegt. Maar na een aantal van je topics had ik dat wel door. mentally retarded

475 euro voor schoenen ? gast ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar] 9euro bij de freerecordshop.. kon ik niet laten liggen :D

475 euro. Veel geld, maar dat zijn ze wel waard. Heb nog een paar van dergelijke schoenen. Gaan jaren mee. Staan goed onder een pak en onder casual kleding.

Ga jij nou maar die radicale praatjes van je verspreiden. Of een paar nike schoenen kopen, want je hebt daadwerkelijk geen idee wat je zegt. Maar na een aantal van je topics had ik dat wel door. mentally retarded

Haha meteen aangebrand. Het valt me alleen op dat ik wel eens jeugdige kereltjes zie die zogenaamd kak over willen komen met veel te dure schoenen, of een pak dragen in de vrije tijd. Ik weet niet of jij onder die caterogie valt.

Hoe oud ben je eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Hahaha, de stratenmakers geven weer commentaar op kledij van degenen met een IQ boven de 80. Netjes jongens. Als jullie straks een pak aan mogen op de bruiloft van je nichtje, gewoon lekker met je nike air max eronder gaan lopen!

Haha idd! Er is namelijk geen tussenweg tussen nike air max en schoenen van 475 euro :rolleyes:

Moet die gast trouwens zelf weten, misschien is hij wel rijk, dan kan ik het wel begrijpen overigens.

Nieuwe airmaxjés gekocht
140,-

Wat een ramp zeg...

it's a disastrophy

en HG 100 HG 150 HG 200 en HG 250 :)

heavy grippers dus

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha meteen aangebrand. Het valt me alleen op dat ik wel eens jeugdige kereltjes zie die zogenaamd kak over willen komen met veel te dure schoenen, of een pak dragen in de vrije tijd. Ik weet niet of jij onder die caterogie valt.

Hoe oud ben je eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Haha idd! Er is namelijk geen tussenweg tussen nike air max en schoenen van 475 euro :rolleyes:

Moet die gast trouwens zelf weten, misschien is hij wel rijk, dan kan ik het wel begrijpen overigens.

Meteen aangebrand? Jij beweert hier van alles terwijl je helemaal niks van me weet. En ik kan je meteen uit je droom helpen, ik ben niet een jeugdig kereltje dat kak wil overkomen met veel te dure kleding. Daarnaast ziet iemand die geen kenner is, niet dat die schoenen zo duur zijn. Het gaat om de stiksels en het leer enzovoort.

Tevens ben ik van mening dat de kwaliteit is vele malen beter dan die gefabriceerde nikemeuk uit China. Daarnaast wordt van mij verwacht dat ik er netjes bijloop. Natuurlijk kan dat ook met kleding/schoenen die zich in een lager prijsklasse bevinden. Echter, ik vindt dit mooi. En ik bevind mij een dusdanige financiële positie, dat ik mij dit kan veroorloven.

Ik ben trouwens 26 jaar.

Meteen aangebrand? Jij beweert hier van alles terwijl je helemaal niks van me weet. En ik kan je meteen uit je droom helpen, ik ben niet een jeugdig kereltje dat kak wil overkomen met veel te dure kleding. Daarnaast ziet iemand die geen kenner is, niet dat die schoenen zo duur zijn. Het gaat om de stiksels en het leer enzovoort.

Tevens ben ik van mening dat de kwaliteit is vele malen beter dan die gefabriceerde nikemeuk uit China. Daarnaast wordt van mij verwacht dat ik er netjes bijloop. Natuurlijk kan dat ook met kleding/schoenen die zich in een lager prijsklasse bevinden. Echter, ik vindt dit mooi. En ik bevind mij een dusdanige financiële positie, dat ik mij dit kan veroorloven.

Ik ben trouwens 26 jaar.

Oke niks gezegd dan ;)

Het cameratje dat ik hier ooit eens showde is tegen de grond gegaan en het schermpje is naar de klote

Maar filmpt nog wel :roflol:

@petrof, good stuff

Ik ben trouwens 26 jaar.

Aii, houd het inderdaad maar bij cijfertjes.

Goeie smaak. Kan me voorstellen dat de veterversie knapper is. :)

@ Cutler : Ga wat lullen tegen die gastjes met hun scapa polo'tjes ofzo, dat zijn het soort lulletjes dat te koop wil lopen met geld dat ze niet hebben. ;)

Kocht mij onlangs deze als casual shoe, anders vind ik converse maar niets, maar deze was relax zo in het grijs.

25114010_b1.jpg

dit morgen gaan halen :

sennheiser_HD228.jpg

Iphone 3gs 32 gig
apple-iphone-3gs.jpg

Cordwainer, maar dan met veters. Geen gesp. En ze lopen heerlijk

En nog een jas van Corneliani, maar daar kan ik niet zo snel een afbeelding van vinden.
toevallig! ik heb deze week ook zo'n iphone gekocht. Super apparaat gewoon:D

Terug
Naar boven