AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ziet er gay uit voor kerels.

En een beetje stoken is niks mis mee, is ook niet goed als je helemaal niet meer stookt.

heb em al een paar dagen, maar mijn laatste aankoop is een 200mW laser.
geinig ding. je hebt er niks aan eigelijk, maar tis leuk om mee te spelen :P

ding kan lucifers doen ontbranden, ballonnen knappen, plastic smelten, schijnt staalwol te kunnen doen ontbranden, maar dat heb ik nog niet kunnen testen :P

heb dr een filmpje van maar hij is nogal crappy, moet nog een interresantere maken
http://www.youtube.com/watch?v=pReqzzVK6ZE

Altijd interessant spul vind ik, waar heb je 'm vandaan?

Electronica gekocht.

31ViaZ1RTpL.jpg

philips_230c1hsb.jpg

Acer Aspire X1300 + Philips 23" Full HD.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

X-mini speaker, 4 centimeter doorsnee en hard volume met een accu die 12 uur meegaat.

freecom-mobile-drive-xxs-250gb.775137.jpg

Freecom XXS 500GB superklein formaat

netjes! Ben je er tevreden over?

Ja, wel met tapes. Maar vind dat zelf eigenlijk geen nadeel.

Ook maar wat gekocht :

Toch wel handig voor er bij, scheelt me weer een hoop gezeul met camera-uitrusting voor de dagen dat het weer toch niet mee zit.

Ja, wel met tapes. Maar vind dat zelf eigenlijk geen nadeel.

Ook maar wat gekocht :

Toch wel handig voor er bij, scheelt me weer een hoop gezeul met camera-uitrusting voor de dagen dat het weer toch niet mee zit.

die lumix fototoestellen zijn supergeyl!:eek:

dat levert permanente oogschade op. ding schijnt ook zo ver, dat het door sommige gebruikt werd om piloten van vliegtuigen te verblinden.

zit best wat power achter dat gekke ding. als je em op je huid schijnt voel je het echt beginnen te branden. zet je een klein zwart stipje dan word er nog sneller en nog meer energie opgenomen. echt binnen een seconde kan je je hand niet meer in die straal houden want word onwijs heet.

en tja, je kan er op zich niks nuttigs mee, maar ik hou wel van dit soort gadgets.

mooi ding:roflol:

stel voor om het uit te testen op een paar langslopende marokkanen vanuit je kamer. Film het en post vervolgens!

Sommige zien hem, maar kom op zeg DX

heb em al een paar dagen, maar mijn laatste aankoop is een 200mW laser.
geinig ding. je hebt er niks aan eigelijk, maar tis leuk om mee te spelen :P

http://i47.tinypic.com/sbinat.jpg (plaatje is niet van mezelf)

ding kan lucifers doen ontbranden, ballonnen knappen, plastic smelten, schijnt staalwol te kunnen doen ontbranden, maar dat heb ik nog niet kunnen testen :P

heb dr een filmpje van maar hij is nogal crappy, moet nog een interresantere maken
http://www.youtube.com/watch?v=pReqzzVK6ZE

wat heb jij dikke worstepoten seg :eek:

canon_eos_5d_mkii.jpg

Na lang twijfelen tussen 7D en 5DII toch maar voor de laatste gegaan. Hier kan je geen spijt van krijgen wat een ding. Weather sealed dus geen last als het weer niet mee zit. :D

Hopelijk kan ik dit hier binnenkort serieus posten, dus nu alleen even een wenspost :P

Even afwachten of ik gisteren geflitst ben of niet. Gaat me anders een hoop geld kosten ben ik bang. :(

Terug
Naar boven