MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

&

:)

van de week deze

Laatst bewerkt:
Yup, zien er ook uit als serieuze en geloofwaardige reviews. :roflol:

Vooral deze review
OMG says...
This shirt cured my Aids!

De admin gaat er dan nog serieus op in haha
Admin@everythingwolf says...
There is no way our shirt cured aids.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

29xvlhe.jpg

van de week deze

bah

reactie

Dit gaat te ver wat betreft stylish willen zijn.

2hznyu9.jpg

Alles matcht niet! En die schoenen zijn echt godsgruwelijk NIET sexy. Er zijn veel mooiere nette schoenen.

Damn dude.

Ik vind het wel meer iets voor mannen dan voor vrouwen. Ik heb er ook veel vrouwen mee zien rondlopen.

Dit moet je gewoon staan als man zijnde.

Maar beste is gewoon een mooie, normale spijkerbroek idd.

Zelf vind ik het niet echt mooi ofzo.

Hoe durf je commentaar te geven op bovenstaande outfit/schoenen, als jij zo'n onderstaande juttenzak mooi vindt. Spuug lelijk zo'n spijkerbroek. En deze spijkerbroek dan ook nog normaal/mooi noemen. :roflol:

En de schoenen op bovenste afbeelding zijn nette kwalitatieve schoenen. Ik zou persoonlijk ook niet voor een dergelijke combinatie kiezen. Echter, nette donker bruine schoenen kunnen prima onder een lichte bruine broek. En het blijft heel wat sTvoller dan zo'n lelijke juttenzak/sportschoenen.

Hoe durf je commentaar te geven op bovenstaande outfit/schoenen, als jij zo'n onderstaande juttenzak mooi vindt. Spuug lelijk zo'n spijkerbroek. En deze spijkerbroek dan ook nog normaal/mooi noemen. :roflol:

En de schoenen op bovenste afbeelding zijn nette kwalitatieve schoenen. Ik zou persoonlijk ook niet voor een dergelijke combinatie kiezen. Echter, nette donker bruine schoenen kunnen prima onder een lichte bruine broek. En het blijft heel wat sTvoller dan zo'n lelijke juttenzak/sportschoenen.

Als je nou eens goed las, pannenkoek.

Broek niet me ding, maar goed. Schoenen zijn erg netjes imo. Moet ook maar eens een paar nette schoenen kopen.

de kleur niet of wat? een nettere schoen vind ik alleen mooi onder een zwarte/grijze of deze broek. Onder een spijkerbroek niet zo.

Toch nog binnen (net) op mijn verjaardag..

Mijn BluRay speler :D
O and Folding at Home machine.....
e7ylhz_th.jpg

Nee de spelletjes vind ik het minst belangrijk :roflol:

Ik koop een tijdje niks en deze thread gaat naar de t*ring. :(

Terug
Naar boven