XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ben je van plan laag te gaan ?, of gaan de koni sports enkel maar tot 45mm ?. Alvast veel plezier ermee :).

Nee, ga maar max 15 mm omlaag. Auto heeft standaard al een sportonderstel en loop nu al risico met mn carter op drempels.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit boek om Bookdepository.co is te testen. Bij Bol ben ik nog 5 euro duurder uit en voor een Nederlandse vertaling 3x zoveel.

Laatste centen dan ook maar opgemaakt, nu stop ik echt :o

WD TV Live HD Media Player

(Nieuwe 2TB van WD, te geil om laten liggen)

Om de WD TV Live draadloos op het netwerk te krijgen.

Had je net zo goed een Apple TV kunnen kopen. Kan hetzelfde, en meer :p

80-210F3dot8-4dot0_103A.jpg

Had hetzelfde objectief nog wel goedkoper kunnen kopen maar niet in deze staat. Geleverd met doos, beschermhoes, filter en originele lensdoppen. Weer een Adaptallobjectief er bij voor de verzameling. Wel handmatig focussen maar dat boeit eigenlijk niet.

maar dan wel neppe van de scapino lekker voor 8 euro

de blender is een absolute WIN!

is maar 17,99 bij de blokker nu
:D

ik neem aan van wel.

er was er ook een van 30 euro van Tomado.
die had wel wat meer inhoud (deze 0,8liter)
maar dan had je een plastic beker.

en deze is van glas. en wattage is goed genoeg denk ik. net al een lekker shaky van op met wat vers fruit :D

ik neem aan van wel.

en deze is van glas. en wattage is goed genoeg denk ik. net al een lekker shaky van op met wat vers fruit :D

ja ik zit al een tijdje te loeren op een blender. is zo lekker makkelijk in gebruik. fl**ker er een bak pinda's in wat melk erbij ff mixxen en klaar :) en zo door natuurlijk!!!

ik neem aan van wel.

ja ik zit al een tijdje te loeren op een blender. is zo lekker makkelijk in gebruik. fl**ker er een bak pinda's in wat melk erbij ff mixxen en klaar :) en zo door natuurlijk!!!
ik ook! :D bevalt ie goed? dan ga ik hem ook halen

1001004006518736.jpg

FUUUUUUUU

ik ook! :D bevalt ie goed? dan ga ik hem ook halen

heb er nog maar 1 shake mee gemaakt.
bevalt goed.

de verkoper zei dat het ook wel een goede was. merk princess.
en je hebt 2 jaar garantie. dus voor een bedrag van 18 euro en 2 jaar garantie is het een koopje natuurlijk.

had er een gemaakt met 1 banaan, 1 kiwi, 1 sinaasappel, 40gr whey en volgegoten met jus d'orange.
was erg lekker zelfs

jaquette-aliens-vs-predator-playstation-3-ps3-cover-avant-g.jpg
Heb m nog niet, maar wel gereserveerd hehe.. ken nie wachten :)

Had je net zo goed een Apple TV kunnen kopen. Kan hetzelfde, en meer :p
Bewust niet gedaan. Ik wil data-opslag louter op externe USB apparaten doen, had gewoon een eenvoudige media player nodig die externe data kan afspelen op de TV.

Apple TV is ook vooral bedoeld om content te huren en te kopen, wat ik al helemaal niet ga doen.

Terug
Naar boven