MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

heb je ene punt :rolleyes:

wat zijn je pc stats? e-hero :P
ik ben een deticated Folder (Folding At Home) maar ben bang dat dat je niks zegt...
dus heb eeb stuk of 4/5 computers hier...

Hoofd computer is een

Quad Core 9550 met 3x GTS250 GPU's erin...
MSI P7N SLI Platinum.
8gig Kingston Pc2-8500.

de rest zijn ook quad cores 8200/8300/6600/9505...

Laatst bewerkt:
behoorlijk zieke systemen :roflol:

ben nu bezig met mijn opleiding ict op mbo. wil later doorstoten naar hbo :)

gefeli met je iPhone, je wil nooit meer iets anders is mijn vermoeden...

de iphone 4g

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

is alweer een weekje geleden maar toch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
250 gigabyty

je hebt consoleshop.nl gekocht?

Levering Azerty.nl uitgesteld. Wie van plan is er te bestellen vraag eerst via mail of het wel op voorraad is want op de voorraadstatus op de site kan je dus niet vertrouwen.

Tamron-SP-7-210.jpg

35-135F3dot5-4dot5_40A.jpg

Het eerste objectief zou de beste 70-210mm zijn ooit gemaakt, vooral de contrastwaarden zijn van ongekende klasse. Wel manual focus. De tweede er bij gekocht als filler voor de order, scheelde amper wat op het totaal.

Tamron-SP-7-210.jpg

35-135F3dot5-4dot5_40A.jpg

Het eerste objectief zou de beste 70-210mm zijn ooit gemaakt, vooral de contrastwaarden zijn van ongekende klasse. Wel manual focus. De tweede er bij gekocht als filler voor de order, scheelde amper wat op het totaal.

Hoeveel van die dingen heb jij wel niet thuis liggen? Store je ze allemaal in een aparte garagebox ofzeuw?:D

Hoeveel van die dingen heb jij wel niet thuis liggen? Store je ze allemaal in een aparte garagebox ofzeuw?:D

:D Iets meer dan 20, probeer nu de Adaptallrange bij elkaar te scharrelen. Althans de objectieven die de moeite waard zijn. Misschien dat ik wel wat objectieven verkoop omdat ik overlap heb in focale lengtes. Tegelijkertijd liggen ze niet echt in de weg en kan ik voor ieder objectief wel een doel bedenken.

30 watt oefenversterkertje voor €200

ik ben een deticated Folder (Folding At Home) maar ben bang dat dat je niks zegt...
dus heb eeb stuk of 4/5 computers hier...

Hoofd computer is een

Quad Core 9550 met 3x GTS250 GPU's erin...
MSI P7N SLI Platinum.
8gig Kingston Pc2-8500.

de rest zijn ook quad cores 8200/8300/6600/9505...

was je maar even dedicated in je talen

wat een geldsmijters hier. Ik heb net 10kg kip gekocht :P

dat is ook al gauw 40-50 euro :D

Gister op motorbeurs Helm + Pak.

+ Dit blauwe pak [Link niet meer beschikbaar]

Voor de rest laarzen, handschoenen en dergeljke al thuis en in het blauw :D

Alleen nog een R6

Had je net zo goed een Apple TV kunnen kopen. Kan hetzelfde, en meer :p

Verdomme je had dus gelijk he. Dit ding kan zelfs niet wat ik wilde doen. De wireless USB stick werkt er niet op, en als ik het met een UTP kabel aansluit kan het de USB netwerk drives niet vinden :mad:

Ik heb zonet een Apple TV gekocht, als ik die jailbreak kan ik er alles mee d.m.v Boxee. Dit ding kan ik niet eens jailbreaken, kan er helemaal niets mee.

Iemand interesse om het over te kopen? In een PC omgeving is het op zich wel nuttig, maar het is niet compatibel met Mac omgevingen.

Ik ga proberen om het bij de shop terug te sturen... als dat niet lukt verkoop ik het weer -10% korting oid.

Verdomme je had dus gelijk he. Dit ding kan zelfs niet wat ik wilde doen. De wireless USB stick werkt er niet op, en als ik het met een UTP kabel aansluit kan het de USB netwerk drives niet vinden :mad:

Ik heb zonet een Apple TV gekocht, als ik die jailbreak kan ik er alles mee d.m.v Boxee. Dit ding kan ik niet eens jailbreaken, kan er helemaal niets mee.

Iemand interesse om het over te kopen? In een PC omgeving is het op zich wel nuttig, maar het is niet compatibel met Mac omgevingen.

Ik ga proberen om het bij de shop terug te sturen... als dat niet lukt verkoop ik het weer -10% korting oid.

Is machtig spul, die Apple TV. Je kunt hem zelfs met je iPhone bedienen!

Sja, kep zelf niks aan dat ding wat je hebt gekocht... marktplaats misschien?
Had me beter vooraf ff kunnen PM'en ik ben nogal een mutimedia freak dus jah...
Veel plezier met je Apple TV iig ;)

Wist ik veel dat jij me kon informeren, maar deze heb ik idd iets te snel gekocht, meestal doe ik voor alles wat meer research. Echter zag het er goed uit, tot je het echt gaat gebruiken. Heb mail gestuurd naar Azerty. Ik dacht toch dat iedereen spullen mag terugsturen binnen 7 dagen volgens de wet?

Tnx, hopen dat die wat meevalt, maar dat zal wel.

Die WD zal ik met een RMA kunnen terugsturen (idd binnen 7 dagen geen probleem).

Apple TV ook net ontvangen...

Apple-TV-update.jpg

Zit alleen geen component videokabel bij dus die moet ik nog halen :fuu:

Ook nog dit

Geen irri zooi aan nek of fanny pack meer :)

En een normaal hoesje

Er zijn een hoop van die hoesjes maar dit leek me handigste en bij nader inzien is het dat ook.

Terug
Naar boven