Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een leatherman heeft zeker zijn waarde, maar dan meer voor in de auto ofzo. Het nadeel ervan is dat de onderdelen op zichzelf minder goed zijn dan een losse tool, en ik heb vooral gewoon een goed mes nodig. Ga met dat leatherman mes maar eens in hout hakken, of laat hem eens in de modder vallen en dan schoonmaken.
Oh dus dan koop je een kapmes? Koop dan een buck ofzo.

extrema ratio zijn goede mesjes hoor.Oh dus dan koop je een kapmes? Koop dan een buck ofzo.
Als iemand het powerrack ... bezet houd even in zijn ogen schijnen. En klaar is Kees!250 dollar maar..een koopje dus (daarbij denkend dat je voor lasers met de helft van de kracht kortelings nog 2 tot 4 keer meer betaalde...)
Iemand op 250 meter afstand blind maken binnen milliseconden?
Dingetjes aansteken, snijd zo door een zwart cd hoesje heen bijv.
Mensen vervelende brandwondjes geven op afstand?
Laten zien aan je vriendjes?
Niet zo heel erg veel nut dus...![]()
Oh dus dan koop je een kapmes? Koop dan een buck ofzo.
Een leatherman heeft zeker zijn waarde, maar dan meer voor in de auto ofzo. Het nadeel ervan is dat de onderdelen op zichzelf minder goed zijn dan een losse tool, en ik heb vooral gewoon een goed mes nodig. Ga met dat leatherman mes maar eens in hout hakken, of laat hem eens in de modder vallen en dan schoonmaken.

ik probeerde je te hacken
Gejat of gekocht?