XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat zijn de kosten ervan en wat heb je eraan?

Op vliegtuigen schijnen? :P

250 dollar maar..een koopje dus (daarbij denkend dat je voor lasers met de helft van de kracht kortelings nog 2 tot 4 keer meer betaalde...) ;)

Iemand op 250 meter afstand blind maken binnen milliseconden?
Dingetjes aansteken, snijd zo door een zwart cd hoesje heen bijv.
Mensen vervelende brandwondjes geven op afstand?
Laten zien aan je vriendjes?

Niet zo heel erg veel nut dus...:p

Laatst bewerkt:
klinkt anders behoorlijk gaaf :P

250 dollar maar..een koopje dus (daarbij denkend dat je voor lasers met de helft van de kracht kortelings nog 2 tot 4 keer meer betaalde...) ;)

Iemand op 250 meter afstand blind maken binnen milliseconden?
Dingetjes aansteken, snijd zo door een zwart cd hoesje heen bijv.
Mensen vervelende brandwondjes geven op afstand?
Laten zien aan je vriendjes?

Niet zo heel erg veel nut dus...:p

Hell yeah! :D

Wat is eigenlijk het gevolg als je met zon ding gepakt word?

Ja.

Thanks! 2200 maar it was all worth it! :D piano en gitaar sounds zijn echt amazing!

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Jupz tis dezelfde :) alleen gebruikt hij er veel fruityloops bij ik vind dat een beetje nep ik maak alles zelf in de studio ;)
Biggest bullshit ever:roflol: het hangt ervanaf hoe je FL gebruikt en wat voor vst's je hebt. En zo geweldig zijn je producties niet, dat kan je easy met fl maken met een redelijke vst, dus zonder fancy synth van 2k...

Waar is die link, link eens, I'm interessed :)

Idem.
Ik had al groene van 200mw gevonden voor 80 euro, maar je moet een BTW nummer enzo hebben om aan te kopen (enkel voor professioneel gebruik :p)

Deze site heeft ze dus een pak goedkoper, en volgens mij zonder problemen te bestellen.
very nice :D

Idem.
Ik had al groene van 200mw gevonden voor 80 euro, maar je moet een BTW nummer enzo hebben om aan te kopen (enkel voor professioneel gebruik :p)

Deze site heeft ze dus een pak goedkoper, en volgens mij zonder problemen te bestellen.
very nice :D
Leen mij eens je BTW-nummer :D

Ja fuu had ik die ook nog maar van mijn pa. Kon ik cola's voor 5cent kopen:D
Link eens, misschien kan ik eens een BTW-nummer Google'en :P

---

Ik zou ook wel zo een sterke laser willen hebben maar dan in het rood, als je dan in iemands woonkamer gaat schijnen vanuit een niet-zienbare positie wordt die persoon/personen retebang, denkende dat ze worden gemarked door snipers :D

Episch doel van een laser...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven