MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mac ownt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Compleet nieuwe setup voor te snowboarden. Kan er weer effe tegen! :D

Broek: Blue Tomato Winkel | Special Blend Annex Pant Sneeuwbroek | Special Blend | Snowboard Pants |*Snowwear mannen
Jas: Blue Tomato Winkel | 686 Mannual Haze Insulated Jacket Sneeuwjas | 686 | Snowboard Jacks |*Snowwear mannen
Snowboard: Libtech Skate Banana BTX 156 Wide | Wide/Midwide Rocker | Snowboards | HOTZONE.TV Online Snowboard Shop
Bindingen: Union Force Yellow Snowboard Bindings 2011

Kwa snowboard en bindingen deze keer echt gegaan voor topmateriaal. Union force bindingen spreken voor zichzelf en de skate banana is een meerdere award winning freestyle/jib snowboard. De bindingen wacht ik nog voor geleverd te worden ze! Gotta love internet shoppen... :D

Weer iemand die nog nooit Mac heeft gebruikt en dan mensen die beiden gebruikt hebben, en een mening gevormd hebben, 'fanboys' gaat noemen. Het moet niet gekker worden.

I.p.v. je blind te staren op nummertjes kan je ook gewoon het hele plaatje bekijken. Maar dat vraag wat meer inspanning.

Vandaar dat alle merken hen momenteel aan het namaken zijn ja.

Heb er zelf een gehad en op mijn laptop draait ook mac os (inmiddels al weg). Ik vindt het maar niks. Maar een ander wel.
De meningen verschillen er over

We kunnen nooit verifiëren of wat je zegt waar is, voor hetzelfde geld heb je nog nooit een Mac van dichtbij gezien. Als er al mensen zijn die na overschakelen van Windows/pc naar Mac ontevreden reageren lijkt het mij eerder een kwestie van leren wennen aan iets nieuws, iets waar sommigen het vaak moeilijk mee hebben. In begin had ik ook wel eens een paar keer een 'wtf?' moment maar nu wil ik nooit meer terug en erger me als ik ergens op Windows moet werken. En wat de casing en het design betreft is Apple gewoon marktleider, klaar.

En wat de casing en het design betreft is Apple gewoon marktleider, klaar.
voor prijs kwaliteit verhouding is windows nog steeds de beste keus, klaar. ;)
apple is idd zoals je zegt vooral design, waarvoor je ook betaald, ik heb liever een hele snelle pc waar alle games en programma´s op kunnen draaien dan een hele mooie.

zelf nog nooit een mac gehad maar wel veel mee gewerkt, en het zijn hele mooie pc´s inderdaad en erg gebruiksvriendelijk, alleen wat overpriced imo'

Tja en ik vind ook prijs/kwaliteit beter bij Mac. En vergeet niet dat ze meer waard zijn bij verkoop. Net zoals een auto van een beter merk ook meer zal opbrengen tweedehands.

Ik ben het 100% met Big T eens. Tot begin 2010 was ik ook sceptisch over Apple maar toen toch maar een iPhone gekocht. Dat smaakte naar meer dus kocht ik een iMac. In het begin (de eerste 2-3 weken vond ik het echt k*t werken maar als je jezelf daar even over heen zet wil je inderdaad nooit meer anders. Heb er inmiddels ook een macbook pro voor op de universiteit en een iPad bijgekocht en ben helemaal happy. Je moet je idd niet blindstaren op de cijfertjes maar naar hoe het in de praktijk werkt.

Apple for life:D

apple is idd zoals je zegt vooral design, waarvoor je ook betaald, ik heb liever een hele snelle pc waar alle games en programma´s op kunnen draaien dan een hele mooie.

zelf nog nooit een mac gehad maar wel veel mee gewerkt, en het zijn hele mooie pc´s inderdaad en erg gebruiksvriendelijk, alleen wat overpriced imo'

Heel die discussie is absurd als men niet zegt wat kwaliteit is. Voor de ene is dat een strak design en gebruiksgemak, voor andere zijn dat rouwe cijfers. Ga je voor het eerste is dan is mac de beste keus klaar, ga je voor het tweede dan is is een niet mac bak de beste keus klaar.

Je hebt in een windows pc dan wel betere prestaties, maar die merk je vooral bij het gamen.
De meeste mensen die mac hebben gamen niet en het feit dat het mac osx veel soepeler draait dan een windows machine is de drang naar hoge specs niet eens nodig.

Maar goed, ik heb hier een quadcore staan en gebruikte hem alleen voor internet en msn, heb nu een 2,4 dual core macbook en daar internet en msn ik ook alleen maar mee.
Maar zodra ik op de windows machine ga vind ik het maar een traag k*t ding (Ook al is het een 2,66 quad core) en zit ik nu op een 2,4 dual core.

Dit bewijst gewoon dat het mac os veeeel soepeler draait, en het ook gewoon een mooi design is.

Acer Aspire 8943 + tas & draadloze muis

Snel overzicht
Fabrikantcode: LX.R6Q02.008
Beeldscherm: FRAMELESS 18.4 inch LED HD met 1920x1080 resolutie
Processor: Intel Core i7 740QM
Werkgeheugen: 16 GB
Harde schijf: 1.5 TB (2x 750GB - 5400rpm)
Videokaart: ATI Mobility Radeon™ HD 5850
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium

Een superzoom compact camera (lumix tz8)

panasonic_tz8.jpg

Ik wil deze eigenlijk kopen, maar weet niet of zoiets te vertrouwen is:

[Link niet meer beschikbaar]

en

Come at me brah

Je hebt in een windows pc dan wel betere prestaties, maar die merk je vooral bij het gamen.
De meeste mensen die mac hebben gamen niet en het feit dat het mac osx veel soepeler draait dan een windows machine is de drang naar hoge specs niet eens nodig.

Maar goed, ik heb hier een quadcore staan en gebruikte hem alleen voor internet en msn, heb nu een 2,4 dual core macbook en daar internet en msn ik ook alleen maar mee.
Maar zodra ik op de windows machine ga vind ik het maar een traag k*t ding (Ook al is het een 2,66 quad core) en zit ik nu op een 2,4 dual core.

Dit bewijst gewoon dat het mac os veeeel soepeler draait, en het ook gewoon een mooi design is.
Dan kan je netzo goed voor linux gaan, bespaart je 'n hoop centen.

nen pot parfum in de ici paris. Shit daar werken lekkere wijven, ik had zin om een nieuw nummertje te trekken en als er dan 1 mijn nr roept vraag ik haar nr :trollfacex:

Terug
Naar boven