- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weer iemand die nog nooit Mac heeft gebruikt en dan mensen die beiden gebruikt hebben, en een mening gevormd hebben, 'fanboys' gaat noemen. Het moet niet gekker worden.
I.p.v. je blind te staren op nummertjes kan je ook gewoon het hele plaatje bekijken. Maar dat vraag wat meer inspanning.
Vandaar dat alle merken hen momenteel aan het namaken zijn ja.
voor prijs kwaliteit verhouding is windows nog steeds de beste keus, klaar.En wat de casing en het design betreft is Apple gewoon marktleider, klaar.

voor prijs kwaliteit verhouding is windows nog steeds de beste keus, klaar.
apple is idd zoals je zegt vooral design, waarvoor je ook betaald, ik heb liever een hele snelle pc waar alle games en programma´s op kunnen draaien dan een hele mooie.
zelf nog nooit een mac gehad maar wel veel mee gewerkt, en het zijn hele mooie pc´s inderdaad en erg gebruiksvriendelijk, alleen wat overpriced imo'
Je hebt in een windows pc dan wel betere prestaties, maar die merk je vooral bij het gamen.voor prijs kwaliteit verhouding is windows nog steeds de beste keus, klaar.
apple is idd zoals je zegt vooral design, waarvoor je ook betaald, ik heb liever een hele snelle pc waar alle games en programma´s op kunnen draaien dan een hele mooie.
zelf nog nooit een mac gehad maar wel veel mee gewerkt, en het zijn hele mooie pc´s inderdaad en erg gebruiksvriendelijk, alleen wat overpriced imo'

Chick was ongestelden wat is je ervaring?
ik zag je topic al
ik denk dat het niet zoveel gaat toevoegen op de je coïtus-leven.

Dan kan je netzo goed voor linux gaan, bespaart je 'n hoop centen.Je hebt in een windows pc dan wel betere prestaties, maar die merk je vooral bij het gamen.
De meeste mensen die mac hebben gamen niet en het feit dat het mac osx veel soepeler draait dan een windows machine is de drang naar hoge specs niet eens nodig.
Maar goed, ik heb hier een quadcore staan en gebruikte hem alleen voor internet en msn, heb nu een 2,4 dual core macbook en daar internet en msn ik ook alleen maar mee.
Maar zodra ik op de windows machine ga vind ik het maar een traag k*t ding (Ook al is het een 2,66 quad core) en zit ik nu op een 2,4 dual core.
Dit bewijst gewoon dat het mac os veeeel soepeler draait, en het ook gewoon een mooi design is.
haha nice!! welke shop heb je die gehaald[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Come at me brah