AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zou ik niet doen, bij de nieuwe genratie iMacs/Macbooks verandert er meestal niet zoveel behalve dat er weer 100-200 euro extra op het prijskaartje komt te staan.

Prijs is toch al een aantal jaar relatief hetzelfde gebleven? Die nieuwe (pro) wordt ook gewoon €1100 volgens mij. Bovendien kan je dan alsnog beter wachten want je kan dan altijd de "oude" versie voor 100 á 200 euro minder kopen in de twee overgangsweken om de oude versie eruit te krijgen.

Voor alle Apple haters; ik denk ook dat je voor minder geld een krachtiger systeem kan kopen. Doe al jaren met mijn Dell maar ik geil ook gewoon op die Apple producten, there, I said it. Vind het mooi spul en bovendien werkt het in mijn ervaring soepeler. Dat het overpriced ben ik het mee eens maar ik heb er lang voor gespaard en ik zou er van balen als ik nu voor de helft van het geld van een Apple een nieuwe acer oid koop en ik zie iemand met een nieuwe pro.

zat ff te bladeren tussen de folders en zag in die van carrefour een soort ipad alternatief , touchscreen android 2.1 , usb ingang en ethernetcable ingang
2 gb nano geheugen 128 gb werkgeheugen , 7 inch screen= mooie specs voor een tablet van 100€ maar ik vind er niets van op het internet geen reviews,geen info , iemand ervaring met deze tablet pc ?

[Link niet meer beschikbaar]

Looks like crap to me... Maar heb er geen verstand van.

al terug verkocht

Laatst bewerkt:
Hempje, strakke zwarte broek, soldaten-ketting, bootschoentjes, glimmend jasje, mutsje.

Mijn nieuwste boek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu ik toch niets hoef te doen kan ik er evengoed een kunst van maken.

Voor de hoge apple prijzen kan je een sterkere windows laptop aanschaffen.

Tel uit je winst..

@ Big T : Je gaat waarschijnlijk reageren over dat apple dit en apple dat maar als je je windows goed onderhoud dan heb je geen problemen ermee. En ja dat is uit eigen ervaring.
Windows is k*t :P

Maar jij onderhoud hem goed, 99% van de andere niet, en windows is veel trager dan een apple systeem qua opstarten ect, en de snelheid van een windows begint vaker na 4/5 maanden toch na te laten.

Multimedia speler. HD films downloaden op de mediaspeler en meteen afspelen, ideaal.

En daar vervolgens een 2 tb harddisk ingebouwd.

Daarnaast nog een iphone 4 met 16 gig aangeschaft!

thecus_n4200eco_nas.jpg

Komt morgen binnen, eindelijk weer een Nas :)

nu deze gekocht, DS411+

Eindelijk op normaal formaat naar de teletubies kijken :)

Beetje jip & janneke formaat.

(4pack)
<3

Terug
Naar boven