AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heerlijk geluid, moet ze nog wel een "inspelen" loop er makkelijk mee rond door het hele huis + tuin, geluid blijft perfect.
Zit ook gewoon goed, valt dus niet gauw van je hoofd omdat je plots even voorover bukt of zo...hoofdtelefoon blijft netjes op zijn plaats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.sennheiser.com/sennheise...te_headphones_hifi_wireless-headphones_502874

Ideaal scherm van 24", wou eigenlijk voor de 27" gaan maar na wat research bleek de 24'' LED toch een beter keuze, enige nadeel voet is niet kantelbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.samsung.com/nl/consumer/...d/LS24X3HKFN/EN/index.idx?pagetype=prd_detail

waarom approved posting in deze sectie ?

Ksnap niet wat iedereen heeft met die dure smartphones. Ik gebruik een gsm dus echt voor niks anders dan bellen en sms'n eh. lol

Ksnap niet wat iedereen heeft met die dure smartphones. Ik gebruik een gsm dus echt voor niks anders dan bellen en sms'n eh. lol
Het is de gemakzucht, sneller smsen touchscreen.
Ook zit er GPS en internet op en kan je er hele goede foto's mee maken:p

Dat dacht ik vroeger ook, maar met een smartphone kan je alles en als je android hebt maakt dit je smartphone helemaal af.

Idd, heb zelf ook nog een oude nokia waar ik alleen mee sms.
Zoals ik ooit las:
''Shit er is iets met mn htc, ik kan er alleen nog mee bellen en smsen.''
''Dus je hebt nu een telefoon?''

of examens :D

sinds ik een smartphone heb, maak ik ........

Als je hem enkel voor bellen en sms gebruikt is het nutteloos. Ik zie het al meer als een kleine pc waar ik ook mee kan bellen. Ben veel buitenshuis en niet in de mogelijkheid om een laptop of tablet mee te sleuren. Best handig dan. Alleen nog maar om mijn 2 nutteloze uren per dag op de trein te vullen.

Het heeft voor de 1 een hoog amusemenstgehalte voor de ander is het nutteloos.

weet iemand waar ik een goedkope digitale weegschaal kan kopen om me eten te wegen?
online en laten bezorgen?

blokker

Terug
Naar boven