Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:cool: nice!

zelf ook Harry potter gehaald...

moest er eerst niks van hebben, pakte altijd andere films (heb ze wel liggen) nu toch maar eens de moeite genomen om de bluray te halen..

valt me reuze mee moet ik zeggen, best geinig.

inderdaad, ik dacht daar ook eerst zo over, bwah Harry Potter zijn kinderfilms over een tovenaar nerd. Maar vorig jaar toch films gedownload in divx kwaliteit en was best onder de indruk. Dus daarom horen ze mee in de collectie.

Komt er nog eens bij dat de geluidskwaliteit van deze boxset super is. De eerste 5 delen hebben PCM 5.1 geluid (uncompressed cinema geluid).

Laatst bewerkt:
Besteld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inderdaad, ik dacht daar ook eerst zo over, bwah Harry Potter zijn kinderfilms over een tovenaar nerd. Maar vorig jaar toch films gedownload in divx kwaliteit en was best onder de indruk. Dus daarom horen ze mee in de collectie.

Komt er nog eens bij dat de geluidskwaliteit van deze boxset super is. De eerste 5 delen hebben PCM 5.1 geluid (uncompressed cinema geluid).

Zie ze nu pas voor het eerst op br, moet er nog 3 ofzo (en de laatste dan)

ook HT minded neem ik aan? :D

cinchminijack02.jpg

voor het geluid van de nieuwe tv naar de audio set. want die nieuwe lcd schermpjes klinken echt nergens naar.

jammer dat je via zo'n kabel geen surround kan krijgen, heb zelf ook zo'n kabel door mn kamer liggen

Zie ze nu pas voor het eerst op br, moet er nog 3 ofzo (en de laatste dan)

ook HT minded neem ik aan? :D

ja toch wel :p zeker sound & vision, dat is zowat het enige in mijn appartement waar ik veel geld in wil spenderen, samen met mijn super relaxte zetels :D

Vroegah veel gespeeld en nu kan ik het nog een keer doen op mijn ps3 in HD! Kan niet wachten tot morgen.
Was maar 30 euro en alle 3 de games hebben nog trophies ook.. 3 platinummetjes dus :D

Waar heb je die gehaald? De eerste uit de reeks heb ik vroeger nog gehad. Leuke game.

Dennis thnx man.!! Ik ben vandaag naar de mediamarkt geweest en heb het verrschil terug gekregen op 2tv's en me laptop.375 euro!!! Op de ps3 en andere spullen was geen 19%korting.410 euri's

edit:uiteindelijk heb ik dus 410 terug gekregen:D:D:D
ik kwam pas op 10 voor 6 bij de mediamarkt aan,als ik vandaag niet kwam had ik zwaar pech,geluk gehad haha.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven