MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Logitech MX518 zou ik halen
eentje die al best oud is, maar de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt

Zeker een fijne muis maar dan zou ik opteren voor de opvolger de G500 gaming mouse. Bij Amazon UK te koop voor rond de 40 euro inclusief verzenden.

Iemand enig idee waar je een redelijke voorraad aan lacoste of adidas originals schoenen hebt? Ben al een tijdje op zoek maar elke gemiddelde Nederlandse sneakersite (sneakershop, avantisport, dumpstore) heeft dezelfde voorraad. USA ook prima.

Logitech MX518 zou ik halen
eentje die al best oud is, maar de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt

Zeker een fijne muis maar dan zou ik opteren voor de opvolger de G500 gaming mouse. Bij Amazon UK te koop voor rond de 40 euro inclusief verzenden.

Bedankt voor het meedenken jongens, ik heb voor nu gekozen voor de Logitech, Cordless Optical Trackman.

Neem hem eerst 14 dagen op proef, dus mocht het me toch tegen vallen kan ik altijd nog 1 van andere muizen testen/kopen.

Edit: heb ze beiden besteld kan ik ze meteen goed vergelijken ! :D

De Logitech Performance MX en de Optical Trackman.

Lees net dat de Optical Trackman niet echt cordless is te noemen, check die reciever ! :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb er nog een paar te koop.nieuw in doos.winkelprijs 150 euro

85 euro per stuk vraag ik er voor

slimme thermostaat voor th met sensor

heling is verboden toch?

eerlijke spullen ;)

Voor die prijs zou ik ze gewoon bij de plaatselijke cv boer aanbieden dan.

heb ze pas sinds vandaag,ik ga morgen langs de plaatselijke cv boer:p

Zit ook maar een klein verschil in :D

Van UWA naar Tele-zoom...

Mijn wensen op fotografiegebied veranderen per dag. Daarom koop ik ook gewoon alles in Pentaxuitvoering, weet ik zeker of ik het wel of niet bruikbaar vind. Daarna wat winst pakken en zo kan ik nog wel even blijven doorgaan.

Ter vervanging van mijn K20D. De Pentax K-7. Er is nu al een K-5 uitgebracht waardoor de K-7's relatief goedkoop op de markt verschijnen. Daar profiteer ik dus maar van.

Ben jij professioneel fotograaf Eric, of is het hobby ?

Ben jij professioneel fotograaf Eric, of is het hobby ?

Ik ben professioneel verzamelaar :D Nee is mijn hobby en inmiddels heb ik een handeltje er naast in cameraspullen, beetje slim inkopen om het daarna met winst te verkopen. Dat houdt de hobby betaalbaar.

Ik ben professioneel verzamelaar :D Nee is mijn hobby en inmiddels heb ik een handeltje er naast in cameraspullen, beetje slim inkopen om het daarna met winst te verkopen. Dat houdt de hobby betaalbaar.
En maak je dan ook foto's met die camera's of heb je ze alleen maar omdat ze mooi zijn?
Ik zie nooit foto's voorbij komen.

xm6138.jpg

M'n eerste supp evar!!! :zuip::banana:

Ha ha....nou succes dan maar. Pas je wel op voor je bloeddruk en eventuele andere bijwerkingen ?♠

Terug
Naar boven