AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Helios 40-2 85mm f1.5

In goede staat tussen 300 en 500 euro waard, zelf voor 35 euro op de kop getikt. Wel in iets minder goede staat, de buitenkant dan en de statiefaansluiting ontbreekt. Een serieus monster voor deze lengte, bijna een kilo.

Was eigenlijk bedoeld voor de verkoop maar schijnt nog wat schaarser te zijn dan ik al dacht. Blijft dus maar in de verzameling.

hihihi

ik heb deze gehaaaald:$

[Link niet meer beschikbaar]

Waar heb je nou weer een aparte gaming muis voor nodig, wat heeft dat voor voordelen t.o.v een normale muis?

Nieuwe tv gehaald! :cool:
37inch(94cm) Full HD,100hz,2ms kortom prima voor op me kamer :D

Nieuwe fitness handschoentjes van nike. Oude waren aan vervanging toe.

Heb dezelfde tv, alleen in LED, bevalt prima ;)

Een slaapkamer van de woning waar ik sinds 27 december 2010 eigenaar van ben. Het gaat om een tussenwoning van 1973 met een woonopp. van 115 m* en en een perceelopp. 205 m*. De woning heeft 5 kamers (4 slaapkamers) en er is een nieuwe cv aanwezig.

Net ff een blackberry gekocht na het 2 jaar ge boycot te hebben blijkt tog best handig te zijn om je trainings schema enzo bij te houden..
Oh en chicks digg ping.

Net ff een blackberry gekocht na het 2 jaar ge boycot te hebben blijkt tog best handig te zijn om je trainings schema enzo bij te houden..
Oh en chicks digg ping.

koop dan een android en ga gebruik maken van JEFIT

Voor een heerlijk kopje espresso of cappucino. Deze pistonautomaat maakt de espresso onder de 15 bar druk, voor mij nooit weer senseo of nestle nespresso meuk. Een aanrader!

PS3

Wacom Bamboo tablet

Deze maar dan in het zwart
410IlfMGW9L._SL500_.jpg

Fokking chill voor fruitshakes elke ochtend.

Laatst bewerkt:
nieuwe voorbumper met orginele led verlichting

u mad?

Een dome studio zodat ik niet meer hoef te kloten met losse vellen papier als ik een product wil fotograferen.

Terug
Naar boven