MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jimmy jij speelbeer

ooh dacht dat er stond dat hij zn maat 7000 euro hoefde te betalen

Ja dat zou wel mooi zijn geweest;)

omdat mensen de kenteken van je auto klonen bijv.daarom zijn veel kentekens onzichtbaar gemaakt op bijv marktplaats of autotrack.

mijn pa adverteerd altijd gewoon met kentekens.
mensen kunnen gewoon foto's maken op straat van jouw auto dus ja

mijn pa adverteerd altijd gewoon met kentekens.
mensen kunnen gewoon foto's maken op straat van jouw auto dus ja

ik handel ook in auto's dus weet er zat van.een golf die ik op het net had staan werd ook gekloond ,en die stond in de garage.het zijn meestal de mensen uit een andere stad die je auto klonen,

Geen idee gast, dat vroeg ik me dus ook af vandaar dat ik die kocht. BFFM is volgens mij wel erg goed, helft van het forum zweert erbij.
Ja die lees ik op het moment al, jammer dat het een ebook is.. Wil ook iets te lezen hebben in het ziekenhuis en ik ben voorstander van gewoon lekkere letters op papier.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 1/2 jaar op zoek naar en een paar mis gelopen op Ebay, nu voor een veel lagere prijs kunnen aanschaffen. Toch maar gedaan ondanks dat ik nu ook een Tamron 70-200mm f2.8 heb. Een MF-objectief met dezelfde lichtsterkte kan wel eens handig zijn.

Eric hoeveel betaal je daar nu nog voor tegenwoordig?

Eric hoeveel betaal je daar nu nog voor tegenwoordig?

140 euro, maar er zullen nog wel kosten bij komen normaal gesproken. Nog steeds een stuk goedkoper dan de exemplaren op Ebay. Goedkoopste daar was tegen de 300 euro. Deze ook op Ebay gekocht maar via de buy it now mogelijkheid. De buy it now aanbiedingen van dit objectief staan op minimaal 369 euro.

1 1/2 jaar op zoek naar en een paar mis gelopen op Ebay, nu voor een veel lagere prijs kunnen aanschaffen. Toch maar gedaan ondanks dat ik nu ook een Tamron 70-200mm f2.8 heb. Een MF-objectief met dezelfde lichtsterkte kan wel eens handig zijn.

Upload je je gemaakte foto's ook altijd ergens ofzo? Of ben je niet zo'n soort fotograaf

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
516HFJMZ2GL.jpg

Op Amazon.co.uk voor 57 euro incl. verzending. Helaas nog geen HD versies, als die er ooit zouden komen geef ik de DVD's cadeau en haal de HD versies voor mezelf.

Pom,pom,pom.

Mooi setje DVD's T., zal denk ik alleen niet snel in HD komen. Is geschoten in SD en hooguit komen er Blu-ray versies met wat extra's toegevoegd.

Jurkje voor familiefeest begin maart.

Terug
Naar boven