AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nog steeds onder de nationalisten...

haha nee, bij een grote winkel gehaald haha!
en het merk is alleen in Nederland nog niet zo bekend dacht ik,
een vriend van mij had er een gehaald, dus was ik ook ff gaan kijken :)

fred perry bestaat al een hele tijd in nederland, meestal in combinatie gedragen met een bomberjack en/of kisten,nike air max

zal em maar snel gaan terugbrengen voordat je in elkaar wordt geslagen door een groepje boze donkere personen.

een sample Beef Jerky
darmspoeling (truestory)

en nieuwe patta's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
er zitten nu grijze veters in :)

jiqd2154kr.jpg

JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKEsssssss

ja die 1.2 is nu nog niet vrij gegeven door Audi. Duurt niet lang meer en dan komt ABT met een 140pk en 225nm sterke chip. Eerst maar eens aftellen tot eind augustus :mad:

Ja, die levertijden zijn echt belachelijk. Ik twijfelde een jaar terug over een A3 of een Golf 6. Toen ik de levertijden van Audi hoorde, 8! maanden voor een A3 toen en voor de Golf 3 maanden, was de keus snel gemaakt.

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een boek gekocht:

r14771806.gif

Ja, die levertijden zijn echt belachelijk. Ik twijfelde een jaar terug over een A3 of een Golf 6. Toen ik de levertijden van Audi hoorde, 8! maanden voor een A3 toen en voor de Golf 3 maanden, was de keus snel gemaakt.

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een boek gekocht:

http://www.republikeinen.org/img/r14771806.gif

ja 8 maanden gaat echt helemaal nergens over. Nu lopen de levertijden wel weer wat terug. Vorig jaar zat het idd ergens rond de 8 maanden. Lees nu een beetje op internet dat er 6 maanden werd gezegt en dat ze de auto met 4,5 hebben ongeveer. Hoop het iig

Terug
Naar boven