AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Superdure Paul Smith jasje weettog

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet echt gekocht (lease):

Audi A3, 1.2TFSI, Sportback Pro line S.

zelfde als deze alleen dan met de velgen gewoon zilver

IMG_0897.jpg

IMG_0898ii.jpg

IMG_0896ii.jpg

0127acc4ffc38df58f732f92265ba417.jpg

gisteren besteld....leverdatum eind Augustus :eek:

Laatst bewerkt:
Nice waggie:rolleyes:

audi a3 :heart:

Idd, veel plezier met je a3.
p.s wel stiekem ander chippie er in he ;)

Idd, veel plezier met je a3.
p.s wel stiekem ander chippie er in he ;)

ja die 1.2 is nu nog niet vrij gegeven door Audi. Duurt niet lang meer en dan komt ABT met een 140pk en 225nm sterke chip. Eerst maar eens aftellen tot eind augustus :mad:

1.2liter? wtf???

5 Maanden valt reuze mee ;)

mn moeder had s3 abt maar dat was geen 1.2 volgens mij'p

edit:

deze

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnekant

Het was zeker de moeite om elke deeltje ervan met uiterste nauwkeurigheid te bestuderen...

Dus heb het met mijn gekocht. :D

die 1.2 liter heeft 105 pk dus dat is meer als genoeg voor de Hollandse wegen.

1.2.. wtf dragrace met een altotje??

nee ik rij maar 30k per jaar dus bij 120k gaat ie weer weg. Maar ben gewoon benieuwd of al die opgefokte kleine blokjes probleemloos de 200k halen.

Idd, aan de andere kant heb ik een twingo gehad met een ongeblazen 1.0 en die heeft de 170k gehaald, en als je weet wat die had doorstaan :D Overgins kon die motorisch best nog ff mee maar we wilden de slooppremienog ff incasseren.

1.2.. wtf dragrace met een altotje??

jep wen er maar aan. meest verkochte blok in een vw golf/ a3 is de 1.4 tsfi, in de polo/ a1 de 1.2 (85pk variant). Alle merken gaan hier aan mee doen (meeste europese doen het al).

Die a3 is nu 105pk/ 175nm en die vervangt de oude VAG 1.6. Kan je melden dat die 1.2 een stuk beter/ sneller is als die oude 1.6. Ook is ie sneller dan de 1.6TDI.

Nu gaat ie van 0-100 in ongeveer, 10,5 - 11 sec met een top van 193. Mocht ik die chip van ABT erin krijgen dan is ie in ongeveer 8,5 sec naar de 100 en gaat ie ongeveer 210.

Hoeveel bijtelling betaal je erover? 20%?
Als je er niet om geeft, gewoon lekker chiptunen maar dan gaat je bijtelling wel naar 25% he ;) Ik rij zelf een 14% waggie met ook de optie om te chiptunen maar dan gaat mn bijtelling omhoog :D

Terug
Naar boven