JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
krijg ik die nog terug of hoe zit dat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijg ik die nog terug of hoe zit dat
Haha ik heb precies hetzelfde. Ik had een braun 5 series ook een mooi ding maar voor mij werkte het gewoon niet. Met deze gelijk veel minder van die rode plekjes.Heb ook net zo-een, zijn echt goede dingen
Scheerde me eerst met braun maar daar kreeg ik huidirritatie van, van philips niet!
Haha ik heb precies hetzelfde. Ik had een braun 5 series ook een mooi ding maar voor mij werkte het gewoon niet. Met deze gelijk veel minder van die rode plekjes.
)TV tuner
Geïntegreerde tuners * PAL -B/G/H, -I, -D/K: SECAM -B/G, -D/K, L/L', DVB-T, DVB-T (MPEG4-AVC [H.264]), / DVB-S/S2 (MPEG4-AVC [H.264]), DVB-C (MPEG4-AVC [H.264])
Teletekst ontvangst 1.000 pagina's
Display
Contrast Infinite Black Pro (5.000.000 : 1 Native Contrast)
Motion technologie 600Hz Sub-field Drive Intelligent Frame Creation Pro
Schermafmetingen 46" (116 cm) diagonaal
Panel G14 Progressive Full-HD NeoPlasma
Filter High Contrast Filter (AR Filter)
Kijkhoek Maximale kijkhoek
Responssnelheid 0.001 msec. (Ontlaadtijd nadat het stuursignaal van het panel is uitgezonden.)
resolutie Full HD 1.920 x 1.080 (16:9)
Toepasbaar scanformat
Full HD 1080p (alleen via HDMI), 1080i
HD 720p
SD 576i/p, 480i/p
Resolutie bewegende beelden 1080 lijnen
24p Smooth Film/Playback 24p Smooth Film/Playback
Schaduwgradaties 6.144 gelijkwaardige gradatiestappen
Deep Colour (10/12-bit) ja
x.v. Colour ja
THX mode ja (3D/2D)
isf Modus ja
Super Resolutie ja
3D Colour Management ja
Beeld mode Dynamisch / Normaal / THX / Cinema / Spel / Foto / Pro1 / Pro2 / ISFccc
V-Real Vreal 3D
Full HD 3D
3D Panel ja
3D 24p Film Weergave / Smooth Film ja
2D naar 3D Conversie ja
3D Image Viewer ja
Exclusieve 3D Eyewear NIET bijgesloten
Geluid
Speakers 2 x 10 watt 2 Speakers
Geluid mode Muziek/Spraak/Gebruiker
Virtual Surround V-Audio Surround
Dolby Digital / dts / CoNEQ Dolby Digital Plus / DolbyPulse / dts2.0 / dts Digital Out / CoNEQ
Ingang/uitgang
CI (Common Interface) ja
VIERA Image Viewer ja (AVCHD / SD-VIDEO / Motion JPEG [Lumix] / MP4[Xacti] / DivXPlusHD / WMV / JPEG / MPO / MP3 / AAC / WMA weergave)
USB 3 (1 zijkant, 2 bovenkant); Opslagmedia / Toetsenbord / WiFi-adapter / HD-Skypecam / USB-HDD Opname
USB HDD / SD-kaart Opname ja (USB HDD)
HDMI Input/ Ondersteuningstoepassing 4 (zijkant)/ Audio Return Channel (Ingang 2)
Composiet video ingang AV2: CVBS m.b.v. kabeladapter (onderkant)
Component Video ingang RCA telefoontype m.b.v. kabeladapter (onderkant)
Audio-ingang (voor HDMI, Composiet, Component) RCA telefoontype m.b.v. kabeladapter (onderkant)
Scart (21-pin) in/uit AV1: AV In/Uit, RGB In, Q-Link m.b.v. kabeladapter (onderkant)
LAN aansluiting ja
Analoge audio uitgang RCA telefoontype m.b.v. kabeladapter (onderkant)
Digitale audio uitgang (optisch) ja (m.b.v. kabeladapter, gedeeld met analoge audio-uitgang) (onderkant)
Hoofdtelefoonaansluiting 1 (onderkant)
Toepassingen
Draadloze LAN Adapter ** WiFi Ready
Eco Navigatie ja
EPG (nu en volgende) ja
EPG voor DVB-T (7 dagen) Gemstar EPG: Verenigd Koninkrijk, Italië, Duitsland, Spanje
VIERA Connect ja
VIERA Tools ja
DLNA gecertificeerd ja
VIERA Link ja (HDAVI Control 5)
Multi Window PAT
Game mode ja
Q-Link ja
Off timer ja
Kinderslot ja
Algemeen
Gemiddeld energieverbruik*** TBD
Power Save Mode ja
Voeding AC 220 - 240 V, 50/60 Hz
Geschat energieverbruik TBD
Energieverbruik standby TBD
Afmetingen (B x H x D) (zonder voet) 1.091 x 670 x 58 mm (Diepte panel: 37 mm)
Afmetingen (B x H x D) (met voet) 1.091 x 705 x 335 mm
Gewicht zonder voet 22,5 kg
Gewicht met voet 26,5 kg
Draaihoek *10°
Muurbeugel TY-WK4P1RW
Hmm toch maar overstappen dan. Iemand vertelde mij dat Braun gewoon Philips is en dus niets uitmaakte. Ga nu maar toch eens naar Philips kijken aangezien ik ook van die vlekken krijg.

Heb zelf ook 3D maar qua content valt het nog erg tegen, veel B-films. Het kijken zelf is ook niet zo comfortabel, het is niet zo dat je elke film plots in 3D wilt zien. Ben zelf wel benieuwd naar Saw 7 en Avatar moet ik ook nog in 3D zien.3D werkt best goed he Enzyme
Weet jij nog een leuke 3D film?
Heb zelf ook 3D maar qua content valt het nog erg tegen, veel B-films. Het kijken zelf is ook niet zo comfortabel, het is niet zo dat je elke film plots in 3D wilt zien. Ben zelf wel benieuwd naar Saw 7 en Avatar moet ik ook nog in 3D zien.
3D werkt best goed he Enzyme
Weet jij nog een leuke 3D film?

Zou het zeker doen bij mij werkt het ben nu helemaal glad zonder bultjes.Hmm toch maar overstappen dan. Iemand vertelde mij dat Braun gewoon Philips is en dus niets uitmaakte. Ga nu maar toch eens naar Philips kijken aangezien ik ook van die vlekken krijg.
Zou het zeker doen bij mij werkt het ben nu helemaal glad zonder bultjes.
dus het is echt de moeite waard!