Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goh wat denk jezelf, hij is zelf een noob wat betreft voeding en training welke mong**l gaat zn boek nou kopen..Inderdaad, ik heb het in 1 uurtje doorgenomen en het waren echt allemaal dingen die ik zelfs al wist. 60 dollar is het zeker niet waard, je kunt je geld dan beter in BFFM steken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kan ik mooi mijn heartrates bijhoudenen sowieso een gaaf sporthorloge
Nice wat koste dat?
Is de onderkant van zilver ofzo iets? Krijg daar namelijk huid irritatie van.
Zoek eigenlijk ook zoiets om mijn hartslag te zien.
dat is niet duur! ben wel benieuwd of het wat is, en of de hartslagmeter een beetje nauwkeurig. heb je em al gebruikt?bij Ibood gekocht voor 25 incl verzend
[Link niet meer beschikbaar]
hier de echte specs
[Link niet meer beschikbaar]
dat is niet duur! ben wel benieuwd of het wat is, en of de hartslagmeter een beetje nauwkeurig. heb je em al gebruikt?

Heb ook net zo-een, zijn echt goede dingen
Scheerde me eerst met braun maar daar kreeg ik huidirritatie van, van philips niet!

nee?

Braun is van Gillette en Gillette is van de Amerikaanse multinational Procter & Gamble.
ga eens slapen!Braun is van Gillette en Gillette is van de Amerikaanse multinational Procter & Gamble.
Phillips is een Nederlandse multinational. Braun is hun grootste concurrent voor scheerapparaten.
Slapen

haha ja doe je dat wel eens?