MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

zijn ze fake oh haha, niet goed gelezen dus:D
Ga voor de originele, trust me, prachtige soundkwaliteit.
Daar kan een senheiser niet aan tippen hoor;)
zeker wel alleen de iets duurdere. voor 150 euro kan je echt beters halen

Wat een gekanker altijd over geluidskwaliteit van oordopjes zeg.. Ik gebruik lekker al maanden action in-ears van 75cent per setje ofzo, geluid is inderdaad alles behalve bijster goed, maar daar wen je vanzelf aan...

Wat een gekanker altijd over geluidskwaliteit van oordopjes zeg.. Ik gebruik lekker al maanden action in-ears van 75cent per setje ofzo, geluid is inderdaad alles behalve bijster goed, maar daar wen je vanzelf aan...
ten eerste overdrijf je nu een beetje, en ten tweede is het terecht dat er over geluidskwaliteit wordt geklaagd aangezien je voor een product betaalt en daar ook iets van verwacht, en je liever het beste geld voor de laagste prijs wilt. ik raad je aan om de http://www.hifitogo.com/nl/meelectronics-m9-zwart.html te kopen. het is 1x 19 euro maar de bekabeling is dik en goed verpakt (geen kabelbreuk) genoeg sleeves en de behuizing is van ijzer (metaal geloof ik of aluminium). en aangezien de geluidskwaliteit beter is hoef je m niet zo hard te zetten (scheelt ook weer wat voor je oren). oortjes moet je veel minder op bezuinigen dan de mp3 speler imo. (terwijl ik juist bijna iedereen het omgekeerde zie doen)

Laatst bewerkt:
Koop liever 25 pakjes van de Action, ik sloop producten redelijk snel.

ten eerste overdrijf je nu een beetje, en ten tweede is het terecht dat er over geluidskwaliteit wordt geklaagd aangezien je voor een product betaalt en daar ook iets van verwacht, en je liever het beste geld voor de laagste prijs wilt. ik raad je aan om de http://www.hifitogo.com/nl/meelectronics-m9-zwart.html te kopen. het is 1x 19 euro maar de bekabeling is dik en goed verpakt (geen kabelbreuk) genoeg sleeves en de behuizing is van ijzer (metaal geloof ik of aluminium). en aangezien de geluidskwaliteit beter is hoef je m niet zo hard te zetten (scheelt ook weer wat voor je oren). oortjes moet je veel minder op bezuinigen dan de mp3 speler imo. (terwijl ik juist bijna iedereen het omgekeerde zie doen)

+1

trouwens wat heb je aan muziek als je er geen reet van hoort, niets van bass hebt en heel het geluid vervormd wordt.

Koop liever 25 pakjes van de Action, ik sloop producten redelijk snel.
geloof mij deze niet.mn oortje is 2x onder 1 stoelpoot met mn volle gewicht (jaja maar liefst 65 kg :p) gekomen en alleen een krasje.
+1

trouwens wat heb je aan muziek als je er geen reet van hoort, niets van bass hebt en heel het geluid vervormd wordt.
niks, goed geluid maakt je nummers ook gewoon vele malen beter.

(Monster turbine)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

w9e9oj.jpg

Ik heb deze, mirin?

images?q=tbn:ANd9GcSBf7TAWYFr4HUT3lztlqfGOAOcPa9MDmKt8_l9CFu5BPKpMz_y.jpg

images?q=tbn:ANd9GcT9i-asAgEWWuH1UN5ztVn1JYxRCtH0xAipe6w-eHGM7W1On1gA.jpg

progaming :trollface:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze krijg ik voor mn verjaardag :trollface:

Muismat heb ik ook!
auto helaas niet :(

het valt me op dat Eric allang geen objectieven heeft gekocht :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven