MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Idd, cheap ass motha :P Gewoon de echte kopen.

Ik ben er lekker wel tevreden mee, kopen jullie maar lekkere een echte dure mannen-bril. Ben te lomp en onvoorzichtig voor dure 'gadgets' Heb daarom ook een cheap-ass bel+sms mobieltje. Ik ben een sloper.

Een sloper van 77kg op 1.80m
Een echte sloper.

zie het nut niet van een zonnebril te prijzen aan 200+ euro dus good deal met die fake

Wat maakt het nu uit of iemand een fake of een echte zonnebril koopt, is toch zijn beslissing. man man man...

l00l

JR9641_main?$fossil_pdpdetail$.jpg

htc-mini.jpg

Nep, maar wel dik en doet z'n werk.

Ik vind em mooi man! Heb er zelf ook zo'n een: 7 euro. Laat die sukkels met hun 100 euro + brillen maar lullen. Een bril is een bril.
Bovendien ziet niemand dat zij wel een echte hebben omdat er zoveel nepperds rondlopen, dus zullen 9vd10 mensen ook bij hun denken: oooh kijk een nepperd.

Moehaha sta je dan met je bril van 150 euro, kzou me kapot schamen

Ik vind em mooi man! Heb er zelf ook zo'n een: 7 euro. Laat die sukkels met hun 100 euro + brillen maar lullen. Een bril is een bril.
Bovendien ziet niemand dat zij wel een echte hebben omdat er zoveel nepperds rondlopen, dus zullen 9vd10 mensen ook bij hun denken: oooh kijk een nepperd.

Daar zit je dus fout, een bril is niet zomaar een bril.
Veel plezier met je kapotte ogen.

Oja en deze ook nog:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede pasvorm, maar veel te veel bass naar mijn smaak. Misschien dat het nog verandert na wat draai uurtjes?

hoor hem, hahaha.
overdrijven is ook een vak

Terug
Naar boven