phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
nieuwe vakantie pakket gekregen van me moeder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wat zit er allemaal in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuwe vakantie pakket gekregen van me moeder
Bamn 2TB erbij. Western Digital Harde Schijf 2TB Caviar Green
Had nog maar iets van 190Gig over op de computer + Moet backup maken van een schijf van 750GB. Kost geen drol die 2TB.
Gebruik hem gewoon als 2e schijf, voor films etcIk heb die ook, prima dingGebruik hem gewoon als 2e schijf, voor films etc
Nice! Ik had eerst een Samsung schijf op het oog, scheelt maar 5 euro ofzo. Enkel was de Cache hierbij 2x zo hoog.
Hoeveel Gig hou je daadwerkelijk over, rond de 1800 toch?

Ik heb er nog 3 liggenToch maar de stap genomen om hem maar op ebay te halen. Hij is nu onderweg.
[Link niet meer beschikbaar]
Ik houd wel van een classic game op z'n tijd.En heb ik ook meteen alles van de serie wat ik wil hebben.

3x splat pack?

Dan krijgen we tussen nu en tien minuten hier ook te lezen wat Bobbin allemaal wel niet heeft gekocht onlangs.

Dan krijgen jullie het ook ook
Paris en ik zijn onze badkamer aan het opknappen, Gisteren mooie chrome chauffage gehaald. En een badkamer meubel, maar die moet nog binnen komen.
Mvg Bob

Figuren van 20 en 21 jaar oud die elkaars liefde constant moeten bevestigen door middel van een tekstje in een signatuur en avatar onderschrift, anoniem op het internet...Ja, dat zijn altijd de meest stabiele en interessantste figuren in het echt..
Denk dat je beter naar die kleine beta kroeskop van je zelf kan kijken. Bad genetics brah![]()