Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Toch maar de stap genomen om hem maar op ebay te halen. Hij is nu onderweg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik houd wel van een classic game op z'n tijd. :D En heb ik ook meteen alles van de serie wat ik wil hebben.

Ik heb die ook, prima ding :) Gebruik hem gewoon als 2e schijf, voor films etc

Nice! Ik had eerst een Samsung schijf op het oog, scheelt maar 5 euro ofzo. Enkel was de Cache hierbij 2x zo hoog.

Hoeveel Gig hou je daadwerkelijk over, rond de 1800 toch?

Nice! Ik had eerst een Samsung schijf op het oog, scheelt maar 5 euro ofzo. Enkel was de Cache hierbij 2x zo hoog.

Hoeveel Gig hou je daadwerkelijk over, rond de 1800 toch?

Klopt, ik heb ook naar een Samsung zitten kijken en ging ook voor deze dankzij de Cache. Er blijft 1,81TB over. ;)

Nice, dan kom ik uit op iets minder dan 4TB in de computer. Meer kan niet want heb te weinig sata poorten :o Heb nog 1x300 + 1x200 als het goed is ergens liggen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die broek ga ik zo bestellen.

Dan krijgen we tussen nu en tien minuten hier ook te lezen wat Bobbin allemaal wel niet heeft gekocht onlangs.

Dan krijgen jullie het ook ook:):)

Paris en ik zijn onze badkamer aan het opknappen, Gisteren mooie chrome chauffage gehaald. En een badkamer meubel, maar die moet nog binnen komen.

Mvg Bob

Je zou je vriendin der koop eens moeten opknappen :trollface:

Figuren van 20 en 21 jaar oud die elkaars liefde constant moeten bevestigen door middel van een tekstje in een signatuur en avatar onderschrift, anoniem op het internet...Ja, dat zijn altijd de meest stabiele en interessantste figuren in het echt..

Je zou je vriendin der koop eens moeten opknappen :trollface:

Denk dat je beter naar die kleine beta kroeskop van je zelf kan kijken. Bad genetics brah:)

---------- Post added di 28 jun 2011 at 20:34 ----------

Figuren van 20 en 21 jaar oud die elkaars liefde constant moeten bevestigen door middel van een tekstje in een signatuur en avatar onderschrift, anoniem op het internet...Ja, dat zijn altijd de meest stabiele en interessantste figuren in het echt..

altijd overal en alles brah

Belt paris jou ook Bobbin dat ze gepest wordt?

wat zijn jullie toch een stel trieste figuren :roflol:

Edit: Paris valt wel mee, maar jij compenseert de triestheid toch wel

Terug
Naar boven