XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

En nog steeds geen comment op mijn leren broek die ik ga bestellen. Nice.

Paris, jij en ik weten ook wel dat jij vroeg of laat die emo ass gaat dumpen voor een man, maar je kan hem op z'n minst voorbereiden op de toekomst voordat de illusie van de kracht van volledige toewijding niet meer uit zijn systeem te verwijderen is.

Paris, jij en ik weten ook wel dat jij vroeg of laat die emo ass gaat dumpen voor een man, maar je kan hem op z'n minst voorbereiden op de toekomst voordat de illusie van de kracht van volledige toewijding niet meer uit zijn systeem te verwijderen is.

:roflol:

Jij kent ons overduidelijk niet, Cavalera. ;)
Maar wat is het laatste dat jij kocht dan? Voor ik weer een kaartje krijg.

Ehm, een dierentuin abonnement voor mijn dochtertje.

ik kocht deze Tanktop :lifter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je weegt 79 kilo.

Als je 1.65m bent, op 9% staat en 79kg weegt mag je best een Gorilla Wear shirt dragen hoor..:D

Nee, even serieus. Als je iets mooi vindt moet je het toch kunnen dragen? Mag je ook alleen maar een strakke speedo dragen met een 20cm+ penis?(flaccid)

Dat draag je alleen als je homoseksueelbent.

Terug
Naar boven