- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
ik heb trouwens breaking news; bobbin traint gewoon.
mvg
sjoerd
Waar vind je dat dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb trouwens breaking news; bobbin traint gewoon.
mvg
sjoerd
En nog steeds geen comment op mijn leren broek die ik ga bestellen. Nice.
En nog steeds geen comment op mijn leren broek die ik ga bestellen. Nice.

Paris, jij en ik weten ook wel dat jij vroeg of laat die emo ass gaat dumpen voor een man, maar je kan hem op z'n minst voorbereiden op de toekomst voordat de illusie van de kracht van volledige toewijding niet meer uit zijn systeem te verwijderen is.

:d
Paris, jij en ik weten ook wel dat jij vroeg of laat die emo ass gaat dumpen voor een man, maar je kan hem op z'n minst voorbereiden op de toekomst voordat de illusie van de kracht van volledige toewijding niet meer uit zijn systeem te verwijderen is.

Als je 1.65m bent, op 9% staat en 79kg weegt mag je best een Gorilla Wear shirt dragen hoor..

Netjes. Als je een complete big-box versie hebt van deel 1 kan je er nog aardig wat voor vragen volgens mij.Ja nouja, waren van mn opa geweest en een van mij zelf.
Had ook nog deel 2 liggen, weet nog dat hij helemaal blij was dat hij de versies had zonder zombies.
Ja zelf zou ik het nooit verkopen, ik wil het later wel een keer tegen komen op zolder en het dan in de pc stoppen, nostalgieNetjes. Als je een complete big-box versie hebt van deel 1 kan je er nog aardig wat voor vragen volgens mij.