- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond de bass in het begin ook niet super.. Maar heb een nieuwe geluidskaart in mijn PC gezet waarmee je dus zelf instellingen kan verzetten. Heb me bass daardoor een stuk zwaarder kunnen zetten (hoge tonen worden niet onderdrukt)en ook qua bass hebben ze flink wat power in zichMet Lord of the rings trilde ik zowat weg toen het gevecht bij Helmsdeep ging beginnen
Zo'n geluidskaartje heb je voor 50-60 euro.
dam, pc kapot gesmeten??hoe bevalt die macbooc air?
later wel spijt natuurlijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En meteen deze er maar bij
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Morgen binnen!![]()
en super snelEcht knap hoe goed ze de iphones tegenwoordig kunnen namaken.
iphone4 heb ik ook gehad, en geloof me die word weggeblazen door die samsung s2 op (bijna) alle vlakken
Echt knap hoe goed ze de iphones tegenwoordig kunnen namaken.
Ik vind android maar een gekloot en de aanpasbaarheid niet per definitie een pluspunt. Ik wil gewoon een telefoon die het doet.
Wat ik van android heb gezien is het altijd net niet...zou nog eerder WP7 kopen dan Android.

lol, ik dacht het niet.iphone4 heb ik ook gehad, en geloof me die word weggeblazen door die samsung S2 op (bijna) alle vlakken
Aan de buitenkant misschien, maar aan de binnenkant zit je toch totaal verkeerd. Sowieso moet alles wel op een iPhone lijken, omdat dat 1 van de eersten was qua smartphones op dat gebied. Apple loopt achter en dat is een feit. Tuurlijk houd je Apple fanboys, maar ieder z'n smaak.
Iedereen loopt Apple achterna, al jaren 
apple en aanpasbaarheid.. kuch kuch
overigens kan je custom ROMS installeren op een S2, zoiets als jailbraken zeg maar.. maar dan beter
dit is een eindeloos discussie natuurlijk, ik zeg maar voor ieder wat wils
beide top toestellen
als het maar voor jou goed werkt.