AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En meteen deze er maar bij
Morgen binnen! :D

Ik vond de bass in het begin ook niet super.. Maar heb een nieuwe geluidskaart in mijn PC gezet waarmee je dus zelf instellingen kan verzetten. Heb me bass daardoor een stuk zwaarder kunnen zetten (hoge tonen worden niet onderdrukt)en ook qua bass hebben ze flink wat power in zich :) Met Lord of the rings trilde ik zowat weg toen het gevecht bij Helmsdeep ging beginnen :P

Zo'n geluidskaartje heb je voor 50-60 euro.

Hoe sluit je deze speakers aan op je pc?

Me andere zag er nadat ik ruzie thuis had zo uit:

Wel verkocht voor 75 euro :p

dam, pc kapot gesmeten??hoe bevalt die macbooc air?

Eerder iemand die de onderdelen recycled. Geheugen en grafische kaart etc zijn waarschijnlijk nog in prima staat.

:yarly:

Wel duur grapje lijkt me.

Laatst bewerkt:
Echt knap hoe goed ze de iphones tegenwoordig kunnen namaken.

hahahah onze pro-apple admin heeft zich gemeld lol

• Like
Waarderingen: 515
Ik vind android maar een gekloot en de aanpasbaarheid niet per definitie een pluspunt. Ik wil gewoon een telefoon die het doet.
Wat ik van android heb gezien is het altijd net niet...zou nog eerder WP7 kopen dan Android.

Laatst bewerkt:
Echt knap hoe goed ze de iphones tegenwoordig kunnen namaken.

Aan de buitenkant misschien, maar aan de binnenkant zit je toch totaal verkeerd. Sowieso moet alles wel op een iPhone lijken, omdat dat 1 van de eersten was qua smartphones op dat gebied. Apple loopt achter en dat is een feit. Tuurlijk houd je Apple fanboys, maar ieder z'n smaak.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik vind android maar een gekloot en de aanpasbaarheid niet per definitie een pluspunt. Ik wil gewoon een telefoon die het doet.
Wat ik van android heb gezien is het altijd net niet...zou nog eerder WP7 kopen dan Android.

apple en aanpasbaarheid.. kuch kuch :)
overigens kan je custom ROMs installeren op een S2, zoiets als jailbraken zeg maar.. maar dan beter
dit is een eindeloos discussie natuurlijk, ik zeg maar voor ieder wat wils
beide top toestellen

Laatst bewerkt:
iphone4 heb ik ook gehad, en geloof me die word weggeblazen door die samsung S2 op (bijna) alle vlakken
lol, ik dacht het niet.

Aan de buitenkant misschien, maar aan de binnenkant zit je toch totaal verkeerd. Sowieso moet alles wel op een iPhone lijken, omdat dat 1 van de eersten was qua smartphones op dat gebied. Apple loopt achter en dat is een feit. Tuurlijk houd je Apple fanboys, maar ieder z'n smaak.
:roflol: Iedereen loopt Apple achterna, al jaren ;)

apple en aanpasbaarheid.. kuch kuch :)
overigens kan je custom ROMS installeren op een S2, zoiets als jailbraken zeg maar.. maar dan beter
dit is een eindeloos discussie natuurlijk, ik zeg maar voor ieder wat wils
beide top toestellen

Ik weet niet niet voor jou maar ik kan alles doen met me iphone wat betreft aanpassen cq customizen. Ik wil gewoon een toestel dat snel reageert en dat is bij android (nog) niet het geval. Alleen maar vastlopen etc etc vind het maar niks. Zelfde geld voor computers/laptops, een macbook bijv nooit last van virussen traagheid en bij windows 7 heb je altijd problemen.

Edit: veel plezier met je toestel :) als het maar voor jou goed werkt.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven