Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd, ik vind het een redelijk goede prijs voor wat erin zit!

RP6_1.jpg

x 2..

Heb ik ook, om film mee te kijken. In verhouding met 'echte HIFI' een stuk goedkoper en het heldere geluid ligt me wel :)

Deze dopjes: Sennheiser CX 270. Komt hier nog een beetje fatsoenlijk geluid uit?

edit: zijn binnen, komt echt lekker geluid uit!

sennheiser.jpg

Laatst bewerkt:
Heb ik ook, om film mee te kijken. In verhouding met 'echte HIFI' een stuk goedkoper en het heldere geluid ligt me wel :)

Ja komt echt een geil zuiver geluid uit.. Hardstyle luisteren is echt een genot. Dikke melodielijnen knallen echt heerlijk eruit en kunnen ook flinke bass produceren :D

Filmbeleving gaat er ook enorm hard op vooruit bij mij. Alleen mis ik bij film soms toch echt de diepe bas, maar dat wist ik op voorhand dat het neit uit die boxen ging komen.
Voor het geld zowat het beste geluid dat je kan krijgen vind ik zo :)

Ik vond de bass in het begin ook niet super.. Maar heb een nieuwe geluidskaart in mijn PC gezet waarmee je dus zelf instellingen kan verzetten. Heb me bass daardoor een stuk zwaarder kunnen zetten (hoge tonen worden niet onderdrukt)en ook qua bass hebben ze flink wat power in zich :) Met Lord of the rings trilde ik zowat weg toen het gevecht bij Helmsdeep ging beginnen :P

Zo'n geluidskaartje heb je voor 50-60 euro.

met de speer gaan we deze mother****ers afmaken: [Afbeelding niet meer beschikbaar] scorpionfish zijn een plaag hier en mogen we sinds kort op jagen :cool:

aruba woon ik, koraalduivels heten ze. giftige vis die geen natuurlijke vijand heeft hier in het caribische gebied.

Terug
Naar boven