MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

en dat gaat ook veranderen denk ik omdat apple samsung blijft aanklagen.

Naja denk ik niet eigenlijk, als samsung niet meer gaat leveren aan apple lopen ze heel wat centjes mis ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ardbeg 10 yrs old :cool:
 
Waarom zou met jailbreaken de garantie vervallen? Software op je eigen toestel mag je toch aanpassen?

Het gedeelte waar de jailbreak plaatst vindt, kan altijd weer overschreven worden naar de officiële firmware van Apple. Het uitvoeren van een 'jailbreak' doet volgens Apple de fabrieksgarantie vervallen, maar Apple kan zich niet onttrekken aan regels inzake de wettelijke garantie.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 15:53 ----------

Natuurlijk heb ik van jailbreaken gehoord, maar daarmee vervalt ook gelijk de garantie voor zover ik bekend ben met Apple.

Mijn vriendin heeft een Iphone 3GS dus ik weet hoe het werkt, en inderdaad, de filosofie is alles simpel houden en daar ligt dan ook het succes van Apple.

Edit: Je zegt trouwens dat het om Samsung gaat, maar er lopen ook aanklachten van Apple tegen HTC en andere fabrikanten.

En precies om die reden vind ik het triest dat Apple nu zo bezig is, ze moeten realiseren dat er verschillende gebruikers bestaan. Sommige mensen zweren bij de eenvoud en het makkelijke gebruik dat Apple bied en anderen willen de mogelijkheden die Android biedt.
Natuurlijk heeft iedereen het recht om zijn patenten te beschermen, maar dit loopt de spuigaten uit.

Zelf heb ik een HTC Sensation, en persoonlijk vind ik die vele malen beter dan een Iphone. Het scherm is mooier, groter en preciezer. Verder ziet het hele besturingssysteem en de GUI er vele malen mooier uit. Het lijkt dan ook in geen velden of wegen op iOs.
En zoals ik al zei, qua uiterlijk kunnen telefoonmakers geen kant meer op aangezien alles touchscreen is.

Van alles wat is voorbij zie komen gaan de patenten over kleine technologieën in de besturingssystemen, of het uiterlijk van de hardware. En dat zijn in mijn ogen dingen die voor elke fabrikant ongeveer gelijk zijn. Niemand gaat meer een telefoon met enkel knoppen uitbrengen.

Je ziet Sony ook geen Philips/LG/Whatever aanklagen omdat hun TV's plat zijn en met een afstandbediening bediend worden?

Zoals ik al zei, patenten beschermen ok, maar dit gaat te ver en hierdoor verliest Apple in mijn ogen geloofwaardigheid. Ze gaan van trendsetter een beetje naar het type Calimero.

Edit: Je zegt trouwens dat het om Samsung gaat, maar Apple heeft ook aanklachten lopen tegen fabrikanten zoals HTC

mooi toestel die sensation.. :)
 
Apple is toch prima, bijna alles valt te jailbreaken en Apple doet net alsof zijn neus bloedt. Mooi spul, binnenkort een Apple TV 2 kopen en jailbreaken. Daarna XBMC er op en je hebt een goedkoop mediacenter.

Uit het buitenland halen?
 
Natuurlijk heb ik van jailbreaken gehoord, maar daarmee vervalt ook gelijk de garantie voor zover ik bekend ben met Apple.
Nee. Je kan gewoon de laatste software weer installeren en dat overschrijft de jailbreak. Misschien kan je de garantie zelfs behouden na openen, als je niets beschadigd en zegels heel laat.
 
Nee. Je kan gewoon de laatste software weer installeren en dat overschrijft de jailbreak. Misschien kan je de garantie zelfs behouden na openen, als je niets beschadigd en zegels heel laat.

Een maat van mij heeft dat geprobeerd maar ze konden er achter komen dat hij voor de software update gejailbreakt was. vraag me niet hoe ze er achter komen maar hij baalde flink. nu loopt de telefoon steeds vast
 
Een maat van mij heeft dat geprobeerd maar ze konden er achter komen dat hij voor de software update gejailbreakt was. vraag me niet hoe ze er achter komen maar hij baalde flink. nu loopt de telefoon steeds vast
Omdat hij ws jailbreak apps erop heeft laten staan. Je moet gewoon de laatste update runnen en daarna alle jailbreak apps eraf gooien. Dan zien ze het 100% zeker niet meer. :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zit magneetje in en dan vergrendeld hij automatisch als hij erin zit :rolleyes:
 
Powersupplements whey sample pack.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zit magneetje in en dan vergrendeld hij automatisch als hij erin zit :rolleyes:

Klote dingen..bij bijna iedereen incl mezelf laat de stof die er opgeplakt zit al vrij snel los. Dat vergrendelen blijft ie wel doen gelukkig maar ziet er niet uit:p
 
Omdat hij ws jailbreak apps erop heeft laten staan. Je moet gewoon de laatste update runnen en daarna alle jailbreak apps eraf gooien. Dan zien ze het 100% zeker niet meer. :)

Ik zal het hem morgen vragen in de gym:D
 
on topic dan maar weer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Krokie voor op tikibad :d

ImageUploadedByTapatalk1313502407.705505.jpg
 
Moet zelf ook nog nieuwe hebben en ben nog wat aan het zoeken. Zag ze hier pas ook al voorbij komen. Wat vind je ervan?

ik moet ze nog testen heb ze deze middag gekocht ter vervanging van de standaard oortjes van mijn htc.. eerste test zal volgende week zijn als ik aan het zwembad in turkije lig :p
 
ik moet ze nog testen heb ze deze middag gekocht ter vervanging van de standaard oortjes van mijn htc.. eerste test zal volgende week zijn als ik aan het zwembad in turkije lig :p
Laat het maar ff weten. Bedoelde meer of ze goed in je oor blijven zitten, met liggen aan het zwembad zal dat niet zo moeilijk voor ze zijn :o
 
Laat het maar ff weten. Bedoelde meer of ze goed in je oor blijven zitten, met liggen aan het zwembad zal dat niet zo moeilijk voor ze zijn :o

hehe nee dat is waar, maar daarna gebruik ik ze wel voor op de mountainbike.. hmmm misschien dat ik vanavond nog wel een ritje ga maken zal het dan wel laten weten
 
Back
Naar boven