- Waardering
- 1.015
![]()
Prijzig, maar dat is het ook waard. Geïsoleerde zool en een wollen voering van binnen, kan hiermee wel een paar winters doorkomen.
Hoeveel heb je er gekocht? 1 of 2? Srs question.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Prijzig, maar dat is het ook waard. Geïsoleerde zool en een wollen voering van binnen, kan hiermee wel een paar winters doorkomen.
srs, ik zou niet met die schoenen over straat durven.... smaken verschillen he
Snap ook niet waarom? Tenzij je buitenwerkt, maar als studentje met een studentov kan je met -10 nog op je slippers naar school.
srs, ik zou niet met die schoenen over straat durven.... Smaken verschillen he
Het is ook niet de bedoeling dat je in een zomers blousje en een korte broek die dingen draagt. Ik houd wel van dat casual stijltje, daarnaast vind ik het fijn om te weten dat deze schoenen niet snel zullen verslijten.srs, ik zou niet met die schoenen over straat durven.... smaken verschillen he
![]()
Laat het maar ff weten. Bedoelde meer of ze goed in je oor blijven zitten, met liggen aan het zwembad zal dat niet zo moeilijk voor ze zijn![]()
Ja deze passen wel goed, kost alleen veel werk om schoenen te vinden die goed zitten. Mijn linkervoet heeft een hele hoge wreef en is nogal breed terwijl mijn prothesevoet dat weer niet heeft. Moet dus flink wat testen in een winkel en dat gaat ook een stuk beter als ik de bediende daar meteen vertel dat ik een prothese heb en die voeten niet helemaal hetzelfde zijn.effe een serious question, maar hoe doe je dat met je prothese? past die schoen daar ook mooi op aan en test je dat ook in de winkel?
NICE! hoe duur waren ze?![]()
en de specs zijn betervind die laptops van sony ook mooi, de vaio, en das ook gewoon goede kwaliteit en de prijs is stukke lager![]()

Waarom denk je dat er op die foto van mij maar één schoen staat?
Waarom denk je dat er op die foto van mij maar één schoen staat?