MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

11imjgl.jpg

Prijzig, maar dat is het ook waard. Geïsoleerde zool en een wollen voering van binnen, kan hiermee wel een paar winters doorkomen.

Hoeveel heb je er gekocht? 1 of 2? Srs question.

Note to self: Ignore Killy.

srs, ik zou niet met die schoenen over straat durven.... smaken verschillen he

srs, ik zou niet met die schoenen over straat durven.... smaken verschillen he
Het is ook niet de bedoeling dat je in een zomers blousje en een korte broek die dingen draagt. Ik houd wel van dat casual stijltje, daarnaast vind ik het fijn om te weten dat deze schoenen niet snel zullen verslijten.

Ik vind ze persoonlijk ook spuuglelijk, gelukkig verschillen smaken.

11imjgl.jpg

Prijzig, maar dat is het ook waard. Geïsoleerde zool en een wollen voering van binnen, kan hiermee wel een paar winters doorkomen.

effe een serious question, maar hoe doe je dat met je prothese? past die schoen daar ook mooi op aan en test je dat ook in de winkel?

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 10:18 ----------

Laat het maar ff weten. Bedoelde meer of ze goed in je oor blijven zitten, met liggen aan het zwembad zal dat niet zo moeilijk voor ze zijn :o

blijven goed zitten, die "oorvinnen" kan je goed in je oor proppen waardoor ze niet uitvallen. en het geluid zit ook wel goed, beter dan de standaard oortjes

effe een serious question, maar hoe doe je dat met je prothese? past die schoen daar ook mooi op aan en test je dat ook in de winkel?
Ja deze passen wel goed, kost alleen veel werk om schoenen te vinden die goed zitten. Mijn linkervoet heeft een hele hoge wreef en is nogal breed terwijl mijn prothesevoet dat weer niet heeft. Moet dus flink wat testen in een winkel en dat gaat ook een stuk beter als ik de bediende daar meteen vertel dat ik een prothese heb en die voeten niet helemaal hetzelfde zijn.

vind die laptops van sony ook mooi, de vaio, en das ook gewoon goede kwaliteit en de prijs is stukke lager;)

Terug
Naar boven