XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

loool schoenen met tenen dan loop je voor lul man:roflol:

Maar wat is hier nu het praktisch nut van?

marathon-mouse-m705-glamour-images.png

Nu enkel nog een GROTE mousepad vinden. Iemand weet waar je dit kunt kopen?

wacom bamboo tablet?

Zijn klimschoenen vermoed ik :roflol:

Zijn hardloopschoenen, is de nieuwe rage.
Ik zie ze ook wel eens op blote voeten voorbij komen hier, dat is ook overgewaaid uit de USA.

Het zijn schoenen die heel weinig zool en steun hebben zodat je als het ware op je blote voeten loopt. Als je er niet voor getrained bent zou ik er niet direct mee gaan hardlopen, maar eerder gewoon gaan lopen. Zeer belastend namelijk voor de kuit en achillespees aangezien je meer op je voorvoet belandt. En bij een slechte looptechniek kan dit ook andere klachten geven. Indien je looptechniek goed is en je een recreatieve loper bent kan je daarmee lopen.

De schoenen zijn ook goed voor afwisseling omdat we vaak in schoenen zitten die steun geven aan onze voet kunnen bij deze "schoen" onze voetspieren gaan stimuleren.

Ik gebruik de mijne voor dagelijks gebruik. Ik ken nog een paar kinesisten die ze dagelijks dragen in hun praktijk.

Draadloos of met batterijen ?

Hoor van sommige dat die draadloze , batterijen verslinden ...

De Logitech Perfomance MX, doe best lang met 1 lading. Echt 1 van de beste muizen momenteel verkrijgbaar. Geen gaming mouse maar die moet je toch wel bedraad nemen als je echt een gamer bent.

Draadloos of met batterijen ?

Hoor van sommige dat die draadloze , batterijen verslinden ...
Heb zo'n kleine muis (geen erg grote handen) met AAA oplaadbare batterijen. Dacht dat ze het zo'n 2 weken volhouden. Maar dat is zeker 8 uur gebruik per dag....

Bij die lasermuizen niet nodig, gebruik ze gewoon op tafel/bureau gaat perfect. Ze werken zelfs op een stoffen ondergrond nog.

Ik gebruik het nu op mijn bureau: glad stuk hout. Maar toch merk ik dat bij kleine verschuivingen de muis niet correct is. Ik ga er vanuit dat het niet aan de muis ligt, maar aan de ondergrond :p

http://www.krachtwinkel.nl/adistar-krachtschoen#

Ik wou ze eigenlijk bij Ilja Strik kopen omdat die site nederlands is, maar daar kon ik geen maat selecteren, dus ben ik maar naar Nerlinger gegaan. best lastig als je maar 1 jaar Duits gehad hebt op school.

Nieuwe lacoste beanie :) voor m'n collectie mutsen .. lekker warm ..

Terug
Naar boven