MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Net me nieuwe botticelli schoenen gekocht :D

Laatst een Ice watch gekregen. :D.

25jberl.jpg

En externe harde schijf van Samsung (1tb)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit te denken om perfect steps schoenen te kopen voor in de cut, zat net tellsell te kijken en mensen zeiden dat ze 15 kilo in 1 maand waren afgevallen alleen door hun normale schoenen met perfect steps te veranderen, als ik die schoenen 1 maand draag zit ik dus na 1 maand op zo'n 3% bf?

Laatst bewerkt:
zit te denken om perfect steps schoenen te kopen voor in de cut, zat net tellsell te kijken en mensen zeiden dat ze 15 kilo in 1 maand waren afgevallen alleen door hun normale schoenen met perfect steps te veranderen, als ik die schoenen 1 maand draag zit ik dus na 1 maand op zo'n 3% bf?

Nee.

Gewoon nee.

Met zo;n gebolde zool? phag.

obvious troll is obvious

Hoody, vraag anders aan je fysiotheurapeute of dit echt zo werkt.

Tokina 10-17 fisheye voor mijn Canon :cool:
10-17mm.jpg

RC helicoptertje

Wel leuk voor als je je af en toe verveelt :)

Vervanger van mijn Daytona :)
Compleet andere prijsklasse inderdaad, maar ik kreeg er teveel commentaar op.
Zou ook niet zo fijn zijn moest deze gestolen worden ofzo, dus dan maar voor iets gekozen dat meer bij mijn leeftijd past...

Raad je niet aan om buiten te vliegen, al staat de deur al open wordt die gewoon heel onstabiel door een zuchtje wind.
Ken iemand die het buiten probeerde en toen die eenmaal opgestegen was nam de wind hem mee en hij heeft hem nooit meer gevonden.

hier oogt hij toch zeer stabiel. maarja aan de andere kant, ding weegt wss nog geen 100 gram :P

hier oogt hij toch zeer stabiel. maarja aan de andere kant, ding weegt wss nog geen 100 gram :P

Klopt, ding weegt niks:p
Zelf zit ik al een beetje te kijken voor een wat grotere, iets van 60cm ofzo zodat je binnen kan vliegen maar ook eventueel buiten. Had een mooie gevonden van 91cm, maar dat is toch onhandig als je binnen wilt vliegen:p

Terug
Naar boven