Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zoeken: Posts Gemaakt Door: EricR
Resultaten 1 tot 25 van 250

Zoeken: Posts Gemaakt door: GetXXL
Resultaten 1 tot 18 van 18

Ja, daarom post ik hier zo frequent.

Bitcoins bedoel je?

Bitcoins bedoelde ik ja.

Waarvoor koop je anders 2 GPU's van elke 500+ euro per stuk. Geld teveel?

Bitcoins bedoelde ik ja.

Waarvoor koop je anders 2 GPU's van elke 500+ euro per stuk. Geld teveel?

M'n moederbord was kapot gegaan en kreeg als vervanging 'n nieuwe (echt 'n gamerding), maar die had andere socket, ddr3, etc. Dus heb toen besloten nieuwe comp samen te stellen. En als ik dan toch 'n nieuwe samenstel, doe ik het goed.

Alleen heb ik ook echt de zaken aangeschaft die ik hier post, maar goed misschien is het ook wel logisch om vier uberzware GPU's in je systeem te proppen om voorbereid te zijn op games die je niet gaat spelen. Ik heb ook een Ferrari voor de deur staan alhoewel ik geen rijbewijs heb.

Alleen heb ik ook echt de zaken aangeschaft die ik hier post, maar goed misschien is het ook wel logisch om vier uberzware GPU's in je systeem te proppen om voorbereid te zijn op games die je niet gaat spelen. Ik heb ook een Ferrari voor de deur staan alhoewel ik geen rijbewijs heb.

Als ik over 'n half jaar opeens wel weer games speel, dan ben ik blij dat ik dit systeem heb samengesteld.

Als ik over 'n half jaar opeens wel weer games speel, dan ben ik blij dat ik dit systeem heb samengesteld.

Je stroomleverancier zal ook blij met je zijn, had je net zo goed over een half jaar een tweede kaart er bij gestoken. Die 6990's raken niet opeens op natuurlijk. Maar goed jouw geld, je kan alvast de cv wat lager zetten nu je die kachels in je systeem hebt.

Je stroomleverancier zal ook blij met je zijn, had je net zo goed over een half jaar een tweede kaart er bij gestoken. Die 6990's raken niet opeens op natuurlijk. Maar goed jouw geld, je kan alvast de cv wat lager zetten nu je die kachels in je systeem hebt.

Die computer staat nog bij m'n ouders thuis, dus betaal de stroom daarvan niet hehe. En inderdaad, kachels staan sowieso uit op m'n kamer daar, niet nodig i.v.m. warmteproductie van m'n computer. :)

Wordt in ieder geval wel tijd dat ik m'n computer hierheen meeneem, laptop begint te vervelen.

Nieuwe shoes, jeans en natuurlijk weer wat dikkah shirts!
Strak enzo.. FUAARKKK

nieuwe pattas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(en alweer 10 km op gelopen ook)

Terug
Naar boven