Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4x, in totaal 8 Gb DDR2 geheugen. Heb qua processorkracht nog genoeg aan mijn huidige processor (Q9300) maar onder Windows 7 64 bits is het wel handig om meer dan 4 Gb geheugen te hebben. Zeker omdat ik redelijk vaak gebruik van geheugen vretende apps als Photoshop en Lightroom.

Ga mijn oude setje 4 Gb maar verkopen, dan is de upgrade nog wat goedkoper.

ik ben wel geïnteresseerd. wat vraag je voor die 4gb?

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 22:18 ----------

Ja, heb een board dat overigens zowel DDR2 als DDR3 aan kan maar DDR3 tot 4 Gb.
welk bord?

Aangezien ze op Tweakers.net zo rond de 30 a 35 euro vragen voor 2 reepjes van 2 Gb verkoop ik het voor 25 euro (exclusief verzenden). Is wel geheugen dat ruimte nodig heeft, HPC Reaper van OCZ. Zitten koelribben op die er voor zorgen dat je op de meeste moederborden er maar 2 reepjes van kan gebruiken

Asus P5KC
oh, dat gaat niet lukken dan :p, zit hier met een micro atx met maar 2 slots :(

deze:

pad(t1)_01l.jpg

Nu alleen nog honeycomb installeren. Nu staat android 2.2 er nog op.

Tof ik heb hem ook al een tijdje. Bevalt echt erg goed. HC 3.2 is bijna af

ja ik kijk ook dagelijks of ie al 100% stabiel is. Draai nu al 2 weken gtacomb (honeycomb 3.0.1) en dat gaat super. Zeer stabiel en snel. zoooooo veel beter als android 2.2.

Als 3.2 klaar is flash ik em direct.

Verder snap ik niet dat ze dit kunnen maken voor 179 euro......Snap ook direct de mensen die 500-800 euro aan ipad of samsung verspillen niet.......oke zal misschien klein beetje beter zijn maar om het dan direct 3 tot 4x zo duur te maken gaat nergens over. Zeker omdat het kwa hardware aardig overeen komt

Ik zit ook te kijken om deze misschien aan te schaffen.
Is hij een beetje snel? geen haperingen enzo?
En ik had ergens gelezen dat er geen android market op staat? ???

En hoe zit dat met Honeycomb? Als ik op alternate kijk staat er dat android 2.2 erop staat, of kan je met een update deze naar HC zetten?

Ik zit ook te kijken om deze misschien aan te schaffen.
Is hij een beetje snel? geen haperingen enzo?
En ik had ergens gelezen dat er geen android market op staat? ???

En hoe zit dat met Honeycomb? Als ik op alternate kijk staat er dat android 2.2 erop staat, of kan je met een update deze naar HC zetten?

standaard staat er 2.2 op en heb je niet de standaard android market maar een ander soort market. Heb 2.2 er ook maar 1 dag op gehad dus ik weet het niet goed meer.

Honeycomb kan je er zelf op zetten (wat ik ook gedaan heb). Loopt als een trein en je hebt de normale android market. Ook de browser werk super.

standaard staat er 2.2 op en heb je niet de standaard android market maar een ander soort market. Heb 2.2 er ook maar 1 dag op gehad dus ik weet het niet goed meer.

Honeycomb kan je er zelf op zetten (wat ik ook gedaan heb). Loopt als een trein en je hebt de normale android market. Ook de browser werk super.

Ook zit er geen GPS op zag ik, dus automatisch weten waar je bent wanneer je google maps opent zit er dan niet in of wel?

Ook zit er geen GPS op zag ik, dus automatisch weten waar je bent wanneer je google maps opent zit er dan niet in of wel?

zit geen 3g in. Is ook niet gek want dat kost bij de concurrenten 100-200 euro extra op basis prijzen die al idioot zijn.

Wel heb ik dat als ik internet via wifi, dat google maps direct start op de plek waar ik ben.

zit geen 3g in. Is ook niet gek want dat kost bij de concurrenten 100-200 euro extra op basis prijzen die al idioot zijn.

Wel heb ik dat als ik internet via wifi, dat google maps direct start op de plek waar ik ben.

Wel een interessante tablet dan voor dat geld.
En waar is de HC update te vinden, via Google kom ik niet ver.

[Link niet meer beschikbaar]

kaartje voor 50hurtz

en
9000000011652493.jpg
gepreordered

deze harde boys! echte vette supras voor 155 euro bij de Subliminal in A'dam.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 09:59 ----------

Terug
Naar boven