- Waardering
- 1.093
Gewoon 300e betalen voor je spijkerbroek en dan zit je goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sukkel ik heb precies dezelfde OG's
Ga binnenkort ook nieuwe bestellen, twijfel nog tussen ROM, Sl72 of London series
Heb ze het liefst allemaal, ben echt een originals fanatic![]()
Wilde zelf ook nog een paar Gazelle's halen. Lopen ze lekker? Als ik uit dat rijtje moest kiezen zou ik voor de London gaan. Heb zelf ook SL72's en London's (Dublin's trouwens ook nog
) maar de SL72 is best wel een smalle schoen en het materiaal op de bovenkant van de schoen is heel dun. Welke maat heb je van Adidas? Heb nog wel een paar London's staan die mij iets te groot zijn 
Me tooWilde zelf ook nog een paar Gazelle's halen. Lopen ze lekker? Als ik uit dat rijtje moest kiezen zou ik voor de London gaan. Heb zelf ook SL72's en London's (Dublin's trouwens ook nog
) maar de SL72 is best wel een smalle schoen en het materiaal op de bovenkant van de schoen is heel dun. Welke maat heb je van Adidas? Heb nog wel een paar London's staan die mij iets te groot zijn
![]()
Gewoon 300e betalen voor je spijkerbroek en dan zit je goed
Yes, m'n Scotch en Soda broek is ook 'Selvage' of heeft 'Selvage'... Wat is de meerwaarde?

zoals? heb niet veel verstand van die dingen, zit nu een beetje op kieskeurig te kijken maar als je nog tips hebt hoor ik het graag![]()