AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Armani oke...
DG oke..

maar J&J? :roflol:

Btw ik bedoelde dus Selvage denim, die zijn het best en het duurst:D

J&J voor gewoon naar school enzo. doe aan autotechniek dus komt vaak zat olie op. zonde van D&G of Armani om die met olie te besmeuren toch?

Foto's zijn van matige kwaliteit vanwege het gebruik van mobiele telefoon en de bijbehorende camera.

Nieuwe sneakers:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oxford schoen (schoen met enclosed lacing)

Ja man. Gelukkig geen combi, werd ook wel weer tijd want de laatste keer dat het misging is al een hele tijd geleden. Combi of niet, ik ga wel met de bus hehe

Denk niet dat er veel sympathie is voor Tukkers vanuit onze kant ;)

On-topic;

werd weer eens tijd

Sukkel ik heb precies dezelfde OG's :roflol:
Ga binnenkort ook nieuwe bestellen, twijfel nog tussen ROM, Sl72 of London series
Heb ze het liefst allemaal, ben echt een originals fanatic :D

Haha srs? ik vind ze maar dun :P Samba zitten toch wat steviger..

normale JJ is gay, eigenlijk maakt merk niet uit als het maar selvage denim is...

maar volgens mij is dat geen selvage jeans

Selvage is toch als je de broekspijp omdraait dat die zo is dichtgenaaid als op de vorige pagina over gans de broekspijp? Ik heb het net eens nagekeken en dit is zo bij deze J&J broek. J&J broeken zijn wel vaak helemaal afgekleurd of vol met gaten en slechte fit maar deze dus niet. Ze spande wel enorm rond mijn bovenbenen dus ik had ze gewoon gekocht voor tijdens de cut. Nu blijkt dat ze ook wat uitrekt als je ze draagt dus past ze ook epic op dit moment.

ja maar die van jouw is niet selvage anders stond het er wel bij... Selvage kan ook nooit zo cheap zijn

Terug
Naar boven