XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1500 pagina's, heb voorlopig wel even wat te lezen dus.

Nee allemaal niet die reacties hierboven :p, hahaha je lacht je kapot dat kan ik wel zeggen, beetje humor moet er ook zijn.

En luchtje lijkt op een granaat, in een geel/goude kleur. Ruikt echt lekker.

Ik wil meerrrrrr

uploadfromtaptalk1319784943136.jpg

Found you on facebook killy muhahaha

Een powerlift-riem en een T-shirt van Inzer via Ielja Strik(:thumbs:)

37.jpg

Interessant. Is het gebasseerd op feiten en onderzoeken?

Ja, daarom wordt het ook gezien als het standaardwerk als het gaat om de Holocaust. Hilberg ontziet de Joden zelf ook niet en hun relatief passieve houding tijdens WO II wordt ook onder de loep genoemen. Toen Hilberg dat benoemde werd hij weggehoond binnen Joodse kringen.

De slachtofferaantallen die Hilberg noemt zijn ook lager dan de 6 miljoen die meestal genoemd wordt als het gaat om het dodental onder de Joodse bevolking tijdens WO II. Dit verschillen zijn er vooral omdat Hilberg alleen bronnen gebruikt die geverifieerd kunnen worden terwijl bij de aantallen zoals 6 miljoen er ook gedeeltelijk geschat is op basis van slachtingen aangericht door de Duitsers.

Ja, daarom wordt het ook gezien als het standaardwerk als het gaat om de Holocaust. Hilberg ontziet de Joden zelf ook niet en hun relatief passieve houding tijdens WO II wordt ook onder de loep genoemen. Toen Hilberg dat benoemde werd hij weggehoond binnen Joodse kringen.

De slachtofferaantallen die Hilberg noemt zijn ook lager dan de 6 miljoen die meestal genoemd wordt als het gaat om het dodental onder de Joodse bevolking tijdens WO II. Dit verschillen zijn er vooral omdat Hilberg alleen bronnen gebruikt die geverifieerd kunnen worden terwijl bij de aantallen zoals 6 miljoen er ook gedeeltelijk geschat is op basis van slachtingen aangericht door de Duitsers.

Kijk, zeer interessante boeken dus. Ik heb al veel avonden van alles over de holocaust en jodenvervolging gelezen, maar toch valt het me op dat er veel verschillende dingen beweerd worden. Eens kijken of het in de bibliotheek te leen is.

Iemand site waar deze nog te bestellen is in de maat 56?

mooie vrouwenjas

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 13:55 ----------

1500 pagina's, heb voorlopig wel even wat te lezen dus.

toen ik de prentjes zag dacht ik dat het boeken waren over binnenhuisarchitectuur (de 2 rechtse) tot ik de titels las..

uitgebreide documentatie, ook met beeldmateriaal of enkel tekst?

ik gok 240 :)

@ Killy neem de 1RM niet te laat in, anders val je niet in slaap.
En die Giorgio schoenen zijn niet compleet zonder een bontmuts :D

black_fur_ushanka.jpg

Terug
Naar boven