XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

hoe kan het dat deze tablet zo goedkoop is, tegenover andere tabs (Samsung, Ipad, etc)

ik ken geen ruk van Ict gebeuren,

Resistief scherm, 800x480 resolutie, 256 Mb geheugen, 4 Gb opslag. Dat zijn de punten waarom zo'n tablet een stuk goedkoper is. Op zich niks mis met zulke tablets maar ze zijn niet te vergelijken met tablets die 4 of 5 keer duurder zijn. Ook al heb je voor 200 a 250 euro wel tablets met capacitief scherm en specs die zo goed als gelijk zijn aan de tablets van de grote merken. Maar dat is nog een stuk duurder dan zo'n Yarvik natuurlijk.

die heb ik ook, goeie riem, maar die Gesphouder of hoe heet dat ding, zit bij mij te kort bij, er steekt nu een stuk van de riem uit, dat irritant is bij sommige oefeningen.

Gebruik een poststuk elastiek, je weet wel zo'n brede. Doe die dubbel om je riem en voilà.

Gopro HD Hero2

2zf1q40.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=GUEZCxBcM78

Dat kost minstens €500 toch?

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand site waar deze nog te bestellen is in de maat 56?

ik ken iemand die ook zo'n soort gelijke jas had gekocht en bijna was ontslagen toen hij op werk mee aan kwam. Dit is echt not done. De oudjes zullen je ook heel afschuw aankijken en je bent al een turk....

HD hero 2 kost rond de 369.

ik ken iemand die ook zo'n soort gelijke jas had gekocht en bijna was ontslagen toen hij op werk mee aan kwam. Dit is echt not done. De oudjes zullen je ook heel afschuw aankijken en je bent al een turk....

What is this I don't even...

:roflol:

Super vet:-)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

/\ Leuk ding , veel plezier ermee :D
EDIT ik bedoelde dat mond ding, LOL...

Nog een paar "blades" dan heb ik mijn collectie compleet !
nywrcx.jpg

Terug
Naar boven