Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

vreemde trui?! zit die niet een beetje te strak voor jou?. ook rare plaats voor de mauwen..

132574.jpg

sony mex3900btu ofzo

geselecteerd op de vele mogelijkheden voor zachte prijs

en
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
komen van de week. had nieuwe banden nodig binnenkort en kan het soms niet laten om met geld te strooien (alles is dus weer op)

en voor op de gym:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] philips raga 4gb

eerlijk gezegd heb ik dit alles ook een beetje gedaan als soort beloning voor het meedoen aan de flexcup hehe. had geen beker :( snik en daar ging ik ook niet voor maar uiteindelijk baalde ik wel beetje

verder afgelopen weken mijn hobbyauto voorzien van: laswerk,beurt,wissers,uitlaatstuk,achterschokbrekers,onderdelen van stabilasatorstang...ik weer heel blij. nu sparen voor revisie en strakzetten+spuitwerk pfffffffffffff ..dan merk je weer dat je beter je best had moeten doen op school..centjes zijn zo op

of is het op maat gemaakt omdat je een beetje vervormt lichaam hebt?! no offence.

Pootjes zitten bij honden toch ook aan de voorkant. Ik zie niet waarom mijn gedachte zo retarded is.

neu dr staat alleen IPF op de voorkant... wat volgens mij international POWERLIFTING federation betekend :roflol:

Terug
Naar boven