MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

neu dr staat alleen IPF op de voorkant... wat volgens mij international POWERLIFTING federation betekend :roflol:

Ik train gewoon in een hemdje, heb me niet verdiept in de kleding.. weet ik veel hoe jouw situatie is. Misschien heb je wel toegegeven aan een chihuahua voor je vrouw maar onder de voorwaarde dat hij zo'n shirtje moet dragen :') wilde fantasieën. Maaaaaar einde discussie ik snap dat het een shirt voor mensen is.

mag ik even vermelden dat ik aan het trollen was?! ... ik dacht dat ik al obviously trollde :roflol:

tuurlijk, maar hapte gewoon, verveling + niet opletten :o

btw typeE is volgens mij niet aan het trollen LOL..

genoeg off topic, sorry

@Tymen & BBosman

Haha nee sorry ik ben echt blind voor trolling soms ;( fuuuuuuuu. Goed gelukt dus.

deze nog vergeten in laatste post. weekje in gebruik. goed geluid
l.jpg

Ultimate Ears TripleFi 10 :D
moet nog wel binnenkomen :rolleyes:
41G8LQOS54L._SL500_AA300_.jpg

250 euro? wtf?

Nee, uit duitsland voor 139 euro :D
was eerst naar de shure se215 aan het kijken tot ik deze deal tegenkwam :cool:

Nee, uit duitsland voor 139 euro :D
was eerst naar de shure se215 aan het kijken tot ik deze deal tegenkwam :cool:

Ik was 2 dagen terug ook opzoek naar goede in-ear. Wil die shure 300 nog iets misschien kopen.

Op welke website kwam je die deal van jouw Ultimate Ears tegen? (zag dat die in reviews hoog scoren)

http://www.edv-buchversand.de/logit...&idx1=4&cnt=product&id=lo-985010&lng=&prange=

Shure se315 s rond de 170 dacht ik?

Vervangbare kabel is wel een heel groot pluspunt. Is altijd de kabel die het bij mij begeeft...

Kan je laten weten hoe die ultimate ears van jou klikken? Voor die prijs kan ik die ook beter bestelen ipv die shure.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 17:45 ----------

Lees net wel aantal slechte reviews van die ultimate ears, misschien toch voor shure of kipsch gaan

Het hoog zou et ietsje overpowered zijn en de kabel mocht van betere kwaliteit.
Maar ze moeten blijkbaar wel enorm 'open' en helder klinken. Openheid die je niet kan bereiken met 1 driver.

ga hem gebruiken op:
- sandisk clip+ mp3-speler (moet ik nog halen)
- musiland monitor 02us DAC

Heb nu niet echt geweldig vergelijkingsmateriaal. Oortjes die ik nu heb zijn Sennheiser cx 310
Vroeger nog wel eens zen Aurvana's gehad, maar die hadden niet zo lang mee gegaan (kabelbreuk in overgang kabel-->oortje). Geld nog wel teruggekregen

Terug
Naar boven