MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

met electronica moet je gewoon altijd kijken op http://tweakers.net/pricewatch
zo kom je dus in geval van dat microSD kaartje uit op 23euro incl verzenden ;)

zo zijn er nog wel meer vergelijk sites, maar ik gebruik altijd die van Tweakers.net ;)

Vandaag nieuwe schoenen en een Canon 600d bestelt.
2ptqy53.jpg

f0ngut.jpg

@Ammar
Palladium zijn echt lekkerst lopende schoenen ooit.

Ik ga zometeen de Htc Desire S halen icm 1jarig hi 30 abbo en 2 maand voor 15 euro.
goeie deal wel?

beetje offtopic wel ;p

Laatst bewerkt:
Gister besteld als verlenging bij men abbo.
Effe afwachten wanneer die binnekomt ! :D

htc-sensation-xe-smartphone.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lopen heerlijk.

Maar dan in C

Zit ook te kijken naar deze telefoon met abbo. Wat betaal jij als ik vragen mag?

uhm ik betaal nu 40 euro per maand voor oude abbo, maar dat was nog met onbeperkt internet enzo. Nu kan dit niet meer en moest een ander abbo pakken. Vanwege wat kortingen betaal ik nu het 1ste jaar 23.50 per maand, en het 2de jaar komt dan ook weer rond de 40-50 euro uit geloof ik

Edit: abbonement is van Hi ( 400 min, onbeperkt sms en 1200 mb ( + 250 mb gratis gedurende volledige 2 jaar )) :D

Voorlopig dit eerste simpele hoesje voor 11 euro besteld omdat het hoesje eronder niet op voorraad was en nog wel even ging duren

29371.jpg

d.jpg

Laatst bewerkt:

@skybullet

fijne van die leren hoesjes is, dat het gaat rekken op geven moment en je telefoon dus makkelijk uit je hoesje glijd ;)
in begin zit het nog strak in hoesje, later niet meer ;)
heb er bij mij 1 randje zwarte tape omheen gedaan, zit et weer strak ;)

Gevonden.

Laatst bewerkt:

Ben zelf geen DJ :p, heb hem overgekocht van mijn neef voor 60 euro, hij zat nog in de doos en hij had hem zelfs nog niet opengedaan. Kost normaal iets van 88 euro dus vond het wel een mooie deal :D.

Mooie koptelefoon :cool:
klinkt het goed ? kost het ? bedankt.........(karma)

Zoals vermeld gekocht voor 60 maar hij kost normaal tussen de 80 en 90 euro.

Vind het wel een geweldig ding, wou eigenlijk al lang een goeie koptelefoon hebben en mijn neef had deze dus gekocht maar dan uiteindelijk niet gebruikt (hij is wel DJ trouwens). Heb er echt niets op aan te merken, perfect geluid op mijn ipod en pc. Zit ook gewoon goed rond je oren :D, lekker zacht :p. Ik gebruik hem dus wel enkel recreatief... :)

Er was sale bij Adidas. Dus tja, wat moet je dan :p

tumblr_lp92nciSIZ1qkypcmo1_500.jpg

Laatst bewerkt:
safety squat bar... megusta!

2kq9zb.jpg

21lviag.jpg

Terug
Naar boven