AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dat is toch voor mietjes... :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt een heerlijke pokkie

iPhone 4S

Superapparaat. :)

Die man daar linksonder ben ik niet trouwens.

wat is er nou precies zo veilig aan als je een beetje zwaar gaat?

omdat je in theorie kan squatten zonder dat je iets hoeft beet te houden en je dus met je armen aan het powerrack beet zou kunnen houden.

ik heb hem vooral omdat goodmornings en squats hiermee de beste assistance zijn voor deadliften. de extra upperback belasting door de verplaatsing van het zwaartepunt is gruwelijk.

Met abbo of? Is het de sensation XL of xe?

xe met abbo gehaalt, ik kon eerst niet tussen de 2 kiezen maar na wat research enzo vind ik de XE persoonlijk beter dan de XL, omdat XE zuiniger is en dualcore en beter beeld (hogere resolutie en scherpere kleuren) heeft, en de batterij gaan ook stukje langer mee dan bij de XL. en kan de XE in full HD filmen, plus de luxe dat je geheugen kan uitbreiden. Het enigste waar de XL de XE in verslaat is de grote van de scherm 4.7 tegen over 4.3
Ik heb het geluk gehad veel telefoons kunnen testen voordat ik me beslissing nam en ik vind dat op dit moment de XE de beste multimedia smartphone is die er bestaat

Krijg je die BBD erbij?

Yup en om eerlijk te zijn was ik best skeptisch omdat ik al duren seinheiser headset had, maar die oordoppen van BBD zijn wel een vak apart, je krijgt allemaal dopjes erbij zodat die perfect in je oorpast en dan lijkt het alsof de geluid in je hoofd zit met lekkere bass, tis alleen moeilijk uit te leggen je moet t zelf ervaren. Ze sluiten je wel helemaal af van de buitenwereld je hoord echt nix anders geen geruis van de wind of iets

Shit man, die zijn nieuw 200 euro. Had laatst een headset van bbd gemold in de mediamarkt gemold(perongeluk) waren ze niet blij mee. Link naar waar je het abbo afgesloten hebt?

Shit man, die zijn nieuw 200 euro. Had laatst een headset van bbd gemold in de mediamarkt gemold(perongeluk) waren ze niet blij mee. Link naar waar je het abbo afgesloten hebt?

Nee joh ;) ten 1ste is het de HTC versie, worden massaal gemaakt, bij elke HTC beats phone gegeven

ten 2de, ik heb ook een setje beats gehaald, 100euro
zijn idd erg fijn, alleen jammer dat de drivers wat zwaar zijn, valt regelmatig 1 dopje uit me oor tijdens trainen

dgmqt2.jpg

en bij de XL krijg je headphone, die gaan wel richting 200 :D

vandaag me Sandisk Mobile Micro SHDC-i 16GB class 6 binnen gekregen, gelijk getest op me telefoon, wel ff buffer op 4096kb gezet, moet zo'n 30MB/s read halen, bij mij haalt die 40,8MB/s lees snelheid :D
en 6,3MB schrijf snelheid, wat tegen valt..

oh71io.png

morgen eens mailen naar Sandisk hoe hoog schrijf snelheid ongeveer moet zijn

Nice In-Ears, heb nu deze gisteren aangekregen.

beats-by-dr-dre-detox-edition1.jpg

Nice ik heb ze in het wit

Wat betaal je voor 20 kg whey :P?

Terug
Naar boven