apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een sportschool abbonement van een jaar inc vechtsporten voor 160 eu![]()

Studenten abbo + 50% vanwege valentijn. Normaal is t 320goed deal, voor een basic fit-achtige sportschool dan![]()

Ach vroeg of laat moet ik hem toch opnieuw installeren, heb ik er dan meteen 2GB extra gratis bijeen harem gekregen (met dank aan mijn broeder sjeikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum)
...
eigenlijk mag ik er maar 4, maar ach..![]()

Psv ultra's ?
Vorige week niets van gehoord ... behalve op het laatst, toen alle bigboys nog even wilde roepen dat we gaan degraderen, en daarna snel het stadion uit want oh we oh we als ze te laat thuis zijn..

Psv ultra's ?
Vorige week niets van gehoord ... behalve op het laatst, toen alle bigboys nog even wilde roepen dat we gaan degraderen, en daarna snel het stadion uit want oh we oh we als ze te laat thuis zijn..
doet me denken aan Hublot, maar die zijn een stuk duurder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
weer ff wat spullen in een nieuw kastje gedrukt. Andere was pas een jaar oud maar die draai ik er naast.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo laat het OCen maar beginnen. 4,5gHz moet makkelijk stabiel te krijgen zijn met luchtkoeling alleen met multiplier![]()