Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een sportschool abbonement van een jaar inc vechtsporten voor 160 eu :D

Das geen geld!

een harem gekregen (met dank aan mijn broeder sjeikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum)

eigenlijk mag ik er maar 4, maar ach.. :)

Laatst bewerkt:
eerste post van Kix waar ik echt om moest lachen :roflol:

21121_8311.jpg

Alleen jammer dat windows starter maar 2GB max kan gebruiken :) Ach vroeg of laat moet ik hem toch opnieuw installeren, heb ik er dan meteen 2GB extra gratis bij

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 17:59 ----------

een harem gekregen (met dank aan mijn broeder sjeikh Mohammed bin Rashid Al-Maktoum)
...
eigenlijk mag ik er maar 4, maar ach.. :)

Is wel handig, al dat ondergoed kan bij elkaar in de was en zo te zien hebben ze ook dezelfde maat ... een praktisch cadeau dus....

1_Kingston-microSDHC-16GB-Class-4-adapter_1.jpg

De standaard 4gb SD zat nog in me telefoon dus ff vervangen voor een 16gb :)

weer ff wat spullen in een nieuw kastje gedrukt. Andere was pas een jaar oud maar die draai ik er naast.

127007-5.jpg

970%20Extreme3(m).jpg

4886_SeagateBarracudaGreenHardDrive_1301079540.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1021242110.jpg

Zo laat het OCen maar beginnen. 4,5gHz moet makkelijk stabiel te krijgen zijn met luchtkoeling alleen met multiplier :D

Psv ultra's ? :)

Vorige week niets van gehoord ... behalve op het laatst, toen alle bigboys nog even wilde roepen dat we gaan degraderen, en daarna snel het stadion uit want oh we oh we als ze te laat thuis zijn..

Je wou zeggen dat jullie zo'n harde kern hebben?
De helft zit in de Aftrap man.

doet me denken aan Hublot, maar die zijn een stuk duurder :D

Die tw steel is een leuke klok , maar om dan te roepen dat ie doet denken aan een hublot..... Dan heb je wel heel veel fantasie/empathie.

weer ff wat spullen in een nieuw kastje gedrukt. Andere was pas een jaar oud maar die draai ik er naast.

127007-5.jpg

970%20Extreme3(m).jpg

4886_SeagateBarracudaGreenHardDrive_1301079540.jpg

1021242110.jpg

Zo laat het OCen maar beginnen. 4,5gHz moet makkelijk stabiel te krijgen zijn met luchtkoeling alleen met multiplier :D

ocz ssd ???

is prima spul hoor :)

Betrouwbaarheid schijnt af en toe bij de Sandforce controller nogal een ding te zijn. Vandaar de OCZ vraag denk ik.

Terug
Naar boven