AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

maar behalve een goed gevoel omdat je beetje de wetenschap kan meehelpen met onderzoek bereik jij er zelf tog niks mee ?

waarom dus zoveel geld erin stoppen om je systeem telkens speciaal daarvoor te upgraden ?
Het is een ook kunst om zoveel PPD (Points Per Day) uit je computer te halen door middel van overclocken,
http://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=98860
dus er zit ook een punten systeem aan vast, maar dat is voor mij het minst belangrijk !

ik heb teveel mensen aan kanker verloren het is voor mij gewoon logisch dat ik dit doe,
denk maar aan iemand die nog kort geleden overleden is :(

Dus dat is mijn motivatie achter F@H :)

Groet Ray........

Dat doe je allemaal thuis? Jouw energierekening zou wel sky-high zijn met al die high-end apparatuur. Je had ook nog eens meerdere systemen staan dacht ik he? Wel eens gedacht om ze in een datacenter te hangen? Dat weegt waarschijnlijk wel op tegen de stroomkosten die je nu (moet) maken.

- Intel Celeron G520
- Gigabit PCi kaart
- Gigabit Switch
- 500GB HD
- Cooler Master Elite 310
- Be quiet Pure Power L7 350w
- Corsair 4GB DRR3
- Intel 1155 Moederbord
- 4 liter 10w-40 Olie
- 4 Spark plugs
- Olie filter
- Lucht filter
- Spark plug tools

Dan heb ik het wel zo'n beetje wat ik net heb besteld.

Had al heel lang een DSLR op t oog, twijfelde enorm tussen de 550d en 600d.. maar het is de 600d geworden (die ook full HD kan filmen + externe mic aansluiting + kantelbare schermpje). Die paar extra's voor wat tientjes meer waren t zeker waard. Op dit moment nog wel met standaard lens, maar daar zal ik als rookie wel genoeg aan hebben voorlopig :)

Canon 600D

[Link niet meer beschikbaar]

8718144113396.jpg

x3

Ga je ook ijsvissen ? Zag ze gisteren nog op het meer bezig. (wat moet je trouwens met 3 dezelfde hengels ?)

Nee ga niet ijsvissen. Is om te karper vissen.
Het was een set van 3, maar ja je mag maar met 2 hengels tegelijk vissen in Nederland.
Tenzij je een speciale vergunning hebt.

Nee ga niet ijsvissen. Is om te karper vissen.
Het was een set van 3, maar ja je mag maar met 2 hengels tegelijk vissen in Nederland.
Tenzij je een speciale vergunning hebt.

poe dat deed ik echt 24/7 van mn 8e tot aan mn 14e ofzo, nu nog maar 2 of 3 nachtjes per jaar en dan boeit het me ook niet eens of ik wat vang, ga dan meer voor t relaxen.

Ik weet niet waar ik het neer moet zetten dan maar hier !!

Me 2 de schatje gaat weg !!!

Te koop

Hierbij verkoop ik me Ktm duke 2 ,

De motor is te ruil tegen een Enduro met kenteken

Info Ktm :

km stand 19000
Kleur zwart
Wp vering
Tandwielen goede staat
Banden voor 70 % achter 40 %
Remblokken goede staat

€ 2500 euro mag die weg !!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie o Wie maakt me los !!! 2 motors is te veel van het goede !!!

timezone@110.jpg

e054159b7d7d943a857156d6aa82.jpg

Had niet genoeg aan 1 kleur:p

Terug
Naar boven