Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik vraag me af waarom mensen tegenwoordig nog met een horloge lopen, je hebt toch gewoon een telefoon in je zak?
Of is het gewoon om te pronken ofzo?

( no offence )

tegenwoordig word de techniek en handwerk door veel mensen als statussymbool gezien. tenminste.. bij de duurdere horloges iig wel vaak.
ik draag zelf ook geen horloge meer, vind t maar irritant zo'n ding om me pols.

Ik kan niet meer zonder horloge. Als hij kapot is merk je pas écht hoevaak je naar je pols kijkt (zonder klokkie erom dan..:o) 't Is ook makkelijker om even je pols te draaien dan om je telefoon uit je zak/tas te halen.

Ik vraag me af waarom mensen tegenwoordig nog met een horloge lopen, je hebt toch gewoon een telefoon in je zak?

( no offence )
Is een stuk makkelijker om snel op je pols te kijken dan altijd je gsm uit je zak halen.

Voor de tijd heb je geen horloge om, daar heb je immers je telefoon voor. Een horloge zegt in veel gevallen iets over de drager, van 'n00b' tot 'patser' tot 'liefhebber'.

Voor de tijd heb je geen horloge om, daar heb je immers je telefoon voor. Een horloge zegt in veel gevallen iets over de drager, van 'n00b' tot 'patser' tot 'liefhebber'.
Een telefoon heb je om te bellen en gebeld te worden. Dat er een klok op zit is alleen maar luxe.

( no offence )

Nou er zijn zat redenen. Iig voor mij:

1. Puur omdat het leuk staat
2. Gewenning dat er iets om je pols zit
3. ik heb niets met telefoons dus ik zit er ook niet constant mee te k*tten in mijn hand. Als ik alleen wil weten hoe laat het is kan veel sneller en makkelijker even op mijn pols kijken dan eerst mijn telefoon uit mijn zak te halen.

4. Je telefoon kan onderweg ook uit vallen omdat de accu leeg is. Maak je regelmatig mee.

5. Sommige situaties kan je niet of moeilijk gebruik maken van je telefoon. Denk maar bijv aan wanneer je gaat joggen, als je in de vergadering zit of regels werkgever tijdens werk, als aan het rijden bent of weet ik veel wat.

6. Stel je voor je bent bijna te laat voor iets en je zit te rushen en kijkt om de 20 seconden naar je horloge terwijl je rent. Dat is ook niet echt handig met je telefoon.

7. Stel voor iemand belt jou op en je bent de tijd kwijt, dan moet je weer k*tten met je telefoon terwijl je aan de lijn bent.

8. Stel voor je handen zijn vies? Of je bent aan het eten, weetje hoe smerig een telefoon is.

En zo zijn er nog veel meer dingen. Horloge...it never gets old.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 23:54 ----------

En je moet zowieso erg tijdsgebonden zijn vaak de tijd in de gaten moeten houden en een druk schema hebben anders zijn horloges niet jouw ding nee. Dan haal je er ook niets uit.

( no offence )

Waarom vragen dan veel mensen de tijd aan iemand met een horloge, terwijl iedereen tegenwoordig een gsm heeft?

Ik draag zelf al een horloge van mijn 6jaar, ik zou niet meer zonder kunnen leven!

3. ik heb niets met telefoons dus ik zit er ook niet constant mee te k*tten in mijn hand. Als ik alleen wil weten hoe laat het is kan veel sneller en makkelijker even op mijn pols kijken dan eerst mijn telefoon uit mijn zak te halen.

4. Je telefoon kan onderweg ook uit vallen omdat de accu leeg is. Maak je regelmatig mee.

5. Sommige situaties kan je niet of moeilijk gebruik maken van je telefoon. Denk maar bijv aan wanneer je gaat joggen, als je in de vergadering zit of regels werkgever tijdens werk, als aan het rijden bent of weet ik veel wat.

6. Stel je voor je bent bijna te laat voor iets en je zit te rushen en kijkt om de 20 seconden naar je horloge terwijl je rent. Dat is ook niet echt handig met je telefoon.

7. Stel voor iemand belt jou op en je bent de tijd kwijt, dan moet je weer k*tten met je telefoon terwijl je aan de lijn bent.

8. Stel voor je handen zijn vies? Of je bent aan het eten, weetje hoe smerig een telefoon is.

En je moet zowieso erg tijdsgebonden zijn vaak de tijd in de gaten moeten houden en een druk schema hebben anders zijn horloges niet jouw ding nee. Dan haal je er ook niets uit.
Bij elk van die puntjes had ik iets van:' i know that feel bro' :cool:

Horloge is gewoon vele malen makkelijker dan elke keer je telefoon pakken, en het staat gewoon mooi natuurlijk :)

ik voel me gewoon veel lekkerder met een mooi klokkie om mn pols.

Zijn idd wel wat voordelen, persoonlijk lijkt mij het niet fijn om zo'n ding om de pols te hebben.
Maar misschien dat ik het toch maar is moet proberen met een goed merk wat goed om de pols zit.
Want sinds ik een smartphone heb heb ik idd nog wel is dat die uitvalt:p ( met mijn vorige toestel simpele nokia nooit problemen mee gehad want die ging minimaal een week mee )

mits goed gekozen is een leuk horloge een verlengstuk van je kledingstijl. waarom zou je een jeansbroek dragen als je toch al een boxershort draagt?

Omdat het een beetje koud is in alleen ondergoed misschien?

En ga me niet vertellen dat je een horloge draagt omdat je anders een koude pols krijgt :D.

Waar een mooi horloge te kopen?

Heb eigenlijk nog nooit een horloge gehad, maar ben al een aantal jaar van plan om er één aan te schaffen. Geheel met het oog op styling/patsen overigens.

Zijn idd wel wat voordelen, persoonlijk lijkt mij het niet fijn om zo'n ding om de pols te hebben.
Maar misschien dat ik het toch maar is moet proberen met een goed merk wat goed om de pols zit.
Want sinds ik een smartphone heb heb ik idd nog wel is dat die uitvalt:p ( met mijn vorige toestel simpele nokia nooit problemen mee gehad want die ging minimaal een week mee )
Ik vond geen enkel 'voordeel' eigenlijk toepasbaar op mezelf. Zat wel heel de tijd aan de nadelen te denken: extra kosten en nog duur ook als je wat leuks wilt, zit heel de tijd te irriteren aan de pols, aan/uit doen bij douchen en slapen gaat vervelen, irritatie bij trainen, opletten dat je het niet beschadigd door ergens tegen te stoten ... Snap echt niet wat mensen er handig aan vinden, nadelen wegen niet op tegen voordelen.

Meestal schat ik zelf de tijd wel in en anders duurt even de tel checken 2 sec. iphone is nog nooit leeg geweest, gewoon altijd thuis in dock. Je moet toch gek zijn om ook nog eens duizenden uit te geven aan zo'n stuk ijzer met radertjes, dat geld kan ik wel beter besteden.

Terug
Naar boven