AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik draag een horloge omdat ik anders een koude pols krijg.

Naar huidige maatstaven kan een horloge dienen als leuk sierraad, meer of minder is het niet.

Ik vond geen enkel 'voordeel' eigenlijk toepasbaar op mezelf. Zat wel heel de tijd aan de nadelen te denken: extra kosten en nog duur ook als je wat leuks wilt, zit heel de tijd te irriteren aan de pols, aan/uit doen bij douchen en slapen gaat vervelen, irritatie bij trainen, opletten dat je het niet beschadigd door ergens tegen te stoten ... Snap echt niet wat mensen er handig aan vinden, nadelen wegen niet op tegen voordelen.

Meestal schat ik zelf de tijd wel in en anders duurt even de tel checken 2 sec. iphone is nog nooit leeg geweest, gewoon altijd thuis in dock. Je moet toch gek zijn om ook nog eens duizenden uit te geven aan zo'n stuk ijzer met radertjes, dat geld kan ik wel beter besteden.

ok opzich als je geen materiele waarde aan hecht kan je met een horloge van 100 euro ook echt wel wat leuks uitzoeken. Een keer max 200 dan moet het helemaal lukken. Dat vind ik zelf geen bedrag kan je zo goed als levenslang mee doen.

Beschadigen valt ook echt mee als je er een haalt bijv met stalen band en frame. Heb zelf er een nu al 3 jaar. Zitten alleen wat miniklrasjes op gewoon gebruikerssporen die je oop op je mes en vork heb zitten. Ze kunnen aardig wat hebben je moet alleen uitkijken dat je de zwaardere moddelen niet uit je hand op een harde ondergrond laat vallen dan krijg je je wel steeds krassen op het glas. Meestal heb je je mouw ook over zitten. Trouwens de kans dat je je telefoon een keer uit je hand laat vallen omdat je op de klok wilt kijken is wel velen malen groter dan het laten vallen van je horloge. Dus dat vind ik zowieso ook geen zwaar nadeel.

irritatie is ook echt kwestie van wenning. Serieus een weekje hooguit dan merk je het niet eens meer. Je hoeft hem ook niet de hele dag aan en af te doen. Gewoon s'ochtends als je naar werk/school gaat aan. Als je thuis komt gewoon af doen. Als je even een uurtje gaat trainen kan je hem ook gewoon lekker thuis laten, het liefst wil ik dan niet eens weten hoe laat het is :D

serieus give it a try :p

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 17:14 ----------

Naar huidige maatstaven kan een horloge dienen als leuk sierraad, meer of minder is het niet.

dat van de sieraad vind ik zelf ook gewoon leuk eraan. En er zijn ook veel mensen die een horloge als een speciaal cadeau krijgen (afstuderen, vriendin, etc) het heeft ook iets speciaals. Horloge heeft gewoon karakter.

Ik vond geen enkel 'voordeel' eigenlijk toepasbaar op mezelf. Zat wel heel de tijd aan de nadelen te denken: extra kosten en nog duur ook als je wat leuks wilt, zit heel de tijd te irriteren aan de pols, aan/uit doen bij douchen en slapen gaat vervelen, irritatie bij trainen, opletten dat je het niet beschadigd door ergens tegen te stoten ... Snap echt niet wat mensen er handig aan vinden, nadelen wegen niet op tegen voordelen.

Meestal schat ik zelf de tijd wel in en anders duurt even de tel checken 2 sec. iphone is nog nooit leeg geweest, gewoon altijd thuis in dock. Je moet toch gek zijn om ook nog eens duizenden uit te geven aan zo'n stuk ijzer met radertjes, dat geld kan ik wel beter besteden.

Een paar krasjes op een klok ach, de eerste doet pijn daarna is het net als met een auto... Ze komen er gratis op.

Heb er genoeg gedragen vroeger, eigenlijk vooral omdat het 'in' was, want irriteerde me er altijd aan. Kan er gewoon niet tegen, vind het prettiger om niets te dragen. Maar heb met juwelen hetzelfde, hou er gewoon niet van. En functioneel heeft het voor mij ook geen waarde dus... maar iemand moet ze kopen dus have fun with it. :)

PS: enige moment dat ik er 1 zou dragen is als ik ergens op reis zou gaan, en dan 1 die zo'n noodsignaal kan uitzenden... dat lijkt me nog wel nuttig.

Horloges draag ik om te clippe. boeit mij de tijd nou

Bedoel je niet watchen?

typische vrouwenhumor, niet op letten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loop/trainingschoenen mag ik hopen? Ik zie soms mensen met zo'n schoenen en een jeans rondlopen. Niet om aan te zien.

Terug
Naar boven