AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Word (werd) Knetter gek van dat schijt sNoer aan mijn koptelefoon(s) :mad:
Dus dit,

2v1nacg.jpg

De t*fus wat kunnen deze dingen duur zijn zeg :o
al vind ik de mijne ook al niet zo goedkoop meer...

Ray...

aww wat een lieve klauwen heeft dat beest :heart:

Beetje cornie maar mijn supps van vandaag , prima bedrijf.. weer een extra pot whey voor NIKS 0 nada :cool:

29gmntg.jpg

Oo en was F1 2012 aan het spelen :p

Groet Ray....

Staat er RTL7 LIVE rechtsboven bij dat spel?

krk 10s
Past leuk bij mijn rp6'es
krk10s_low.jpg

Maar weer eens een nieuw oortelefoontje aangeschaft, ik had er weer eentje gesloopt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(sony mdr_ex10lp)

Deze printer/scanner. Epson stylus SX535WD. Bij de MediaMarkt 89 euro, nu met actie van Epson krijg je 30 euro terug.

Zoveel beter dan de baggere HP deskjet 450 die ik had staan, die had om de pagina een paper jam en printte veel langzamer. Dit gaat enorm veel frustatie schelen :)

Deze printer/scanner. Epson stylus SX535WD. Bij de MediaMarkt 89 euro, nu met actie van Epson krijg je 30 euro terug.

Zoveel beter dan de baggere HP deskjet 450 die ik had staan, die had om de pagina een paper jam en printte veel langzamer. Dit gaat enorm veel frustatie schelen :)

Zijn de cardridges een beetje betaalbaar? Zelf heb ik onlangs gewoon een printer uitgezocht die heel goedkope cardridges had voor mijn pa. Dan betaal ik liever iets meer voor een printer, aangezien die krengen best duur kunnen zijn soms:o

Zijn de cardridges een beetje betaalbaar? Zelf heb ik onlangs gewoon een printer uitgezocht die heel goedkope cardridges had voor mijn pa. Dan betaal ik liever iets meer voor een printer, aangezien die krengen best duur kunnen zijn soms:o

Cartridges moet je bij laten vullen, scheelt een hoop centjes ;)

Eerste set cartridges zat erbij, nieuwe set kost zo'n 20-30 euro voor de 4 stuks (zwart, geel, cyaan, magenta). De zwarte cartridge zou goed zijn voor 400 pagina's.

Cartridges moet je bij laten vullen, scheelt een hoop centjes ;)

Bijvullen heb ik geen ervaring mee, waar laat je dat doen?

Terug
Naar boven