AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bijvullen heb ik geen ervaring mee, waar laat je dat doen?

Hier in de stad heb je een zaakje die dat doet, verkoopt ook cartridges enzo(kantoor spullen etc) weet niet precies wat het kost maar iig een stuk minder dan nieuwe cartridges.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet gepland, was eigenlijk bedoeld om door te verkopen. Moest alleen nog gerepareerd worden bleek na aankoop door mij en heb na uitvoerig testen toch maar besloten om een fisheye objectief in bezit te houden.

Kan je dit soort foto's mee maken, erg grote beeldhoek.

IMGP9000-Edit.jpg

Wat zijn nu leuke in-ears voor een zacht prijsje?

Heb nu gewoon philips in ears van 15 euro. Prima geluid voor de prijs. Krijg het toch altijd weer voor elkaar om ze te slopen binnen de 2 maanden. Dus duurdere kopen heeft voor mij totaal geen zin.

leuke nieuwe zomergeur

534603.jpg

Hier in de stad heb je een zaakje die dat doet, verkoopt ook cartridges enzo(kantoor spullen etc) weet niet precies wat het kost maar iig een stuk minder dan nieuwe cartridges.
Weet je toevallig ook wat het kost ?
je kan het het beste gewoon zelf doen....

Groet Ray...

Wat zijn nu leuke in-ears voor een zacht prijsje?

Ik heb net een paar sony's gekocht. Klinkt mij ook prima, en kostten 15 euro.

Ik denk dat het elkaar allemaal niet zoveel uitmaakt in die prijsklasse. Ligt hem er ook aan wat je er mee doet. Op de fiets met tegenwind verwacht ik echt geen hifi kwaliteit (bitrate van mp3's kan dan ook prima omlaag) Maar misschien staan er ergens testen op het interweb.

Ik heb net een paar sony's gekocht. Klinkt mij ook prima, en kostten 15 euro.

Ik denk dat het elkaar allemaal niet zoveel uitmaakt in die prijsklasse. Ligt hem er ook aan wat je er mee doet. Op de fiets met tegenwind verwacht ik echt geen hifi kwaliteit (bitrate van mp3's kan dan ook prima omlaag) Maar misschien staan er ergens testen op het interweb.

same here, zelfde merk, zelfde prijs

interpunctie

nieuwe koelkast, vorige was te klein :)

Lumbar support van de Perry Sport. Comfortabel, zit veel dan mijn powerliftriem. Geeft prima steun en spotgoedkoop. Aanrader!

Terug
Naar boven