XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

True.. So true..

hehe, stretch shirts zijn lache, vandaag ook op school, ik had ff stretch shirtje aan (geen merk, dus 10x goedkoper als jouwe :D ) meteen van die sukkeltjes, ja anaboluh! haha, priceless.

hehe, stretch shirts zijn lache, vandaag ook op school, ik had ff stretch shirtje aan (geen merk, dus 10x goedkoper als jouwe :D ) meteen van die sukkeltjes, ja anaboluh! haha, priceless.

G-star basics T-shirts zijn spotgoedkoop bro ;)
30 euro voor 2!

Hun broeken is dan weer een andere kwestie :rolleyes:

Nja die sukkels moet je er maar bijnemen zeker? ;)

laser.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een 50mw groene laser. Wat ik er mee moet? Tja gewoon een ultieme gadget, beetje k*tten in het donker. De beam van de laser kan je kilometers ver zien, wel grappig gadget dus.

Strak ding EricR, wat kost zon dingetje :D

Ongeveer € 30,- via Ebay. Werkelijke specs liggen waarschijnlijk wel lager dan 50mw, zulke lasers hebben normaal gesproken namelijk een prijs van boven de € 100,-. Maar goed als die de helft haalt is het al fraai, dan heb je nog een beam die aardig ver komt.

Was gisteren nog in de running voor een 150mw laser, die werd me echter te duur. Daarmee haal je echter 10+ Km

Voor degenen die ook zo'n laser willen kopen, het is dan wel een gadget maar het is geen speelgoed. Dit soort lasers zijn vele malen sterker dan een rode laser en zullen bij stralen in de ogen direct onherstelbare schade aanrichten. Boven de 100mw brand je er zelfs huid mee weg.

Voor degenen die ook zo'n laser willen kopen, het is dan wel een gadget maar het is geen speelgoed. Dit soort lasers zijn vele malen sterker dan een rode laser en zullen bij stralen in de ogen direct onherstelbare schade aanrichten. Boven de 100mw brand je er zelfs huid mee weg.

Goed dat je dit er even bij zet , binnenkort loopt heel DBB met zo'n ding. Heb je er aandelen van gekocht ofzo want dit riekt naar reclame.......:D

Hmm, vervelende mocrootjes?
Wat kost ie:D

Leuk bij oudejaar , kan je het vuurwerk verstoren met je laserstralen :D

zo'n laser is vet :) die dingen worden veel vanuit hong kong verkocht zie ik, chinezen weer he ^^

Nerds!:cool: :D

Dit menneke hebben wij nieuw gekocht :D
Hij heeft maar een oog vandaar dat hij Joe heet van Cotton eye Joe :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven