- Waardering
- 2.654
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuke schoenen (ja srs)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laat de zomer maar beginnen.![]()
Ja ik zou het echt doen! je kunt de ambilight ook uitzetten (dus dan kijk je 'normaal' tv)Zit ik ook aan te denken, lijkt me toch wel een leuke ervaring
vee plezier ermee maat
Ray..........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De film is een soort van vermakelijke verfilming na aanleiding van de ontvoering, maar slaat op veel punten kant noch wal (zelf claimt de film 'een interpetatie te zijn' van de ontvoering 'en beoogt geen waarheidsgetrouwe weergave te zijn. Dit is omdat de filmmakers de rechten van de ontvoering niet bezitten.)
Dit boek verteld de ontvoering uit naam van Cor van hout. het leven van hem werd beschreven van jongs af aan, en de motieven om de ontvoering te plegen. Tevens komt het leven na de gevangenis straf en de dood van Cor van Hout aan bot.
Erg goed boek! Wie de film boeiend vond, moet zeker dit boek lezen. leest heel makkelijk weg.
![]()
Verrekijker voor op vakantie. Ook nog een fleece gekocht en een slaapzak.

pre works allemaal zooi 1e training lekker dan gewenning of je moet het 1x per 2 weken doen
Noxi was de eerste waar ik echt wat van merkte. Ga het niet voor elke training gebruiken, maar alleen wanneer ik moe/slap ben of wanneer het warm is zoals in de zomer.pre works allemaal zooi 1e training lekker dan gewenning of je moet het 1x per 2 weken doen
Ik dacht even serieus dat het een mannenvoet was en je liep te trollen.
Totdat ik de V links zag staan.![]()

In die kleur is momenteel echt veel te vinden qua kleding. En anders met wit en een stel jeans, kan altijd.2 weken terug samen met mijn vriendin in de stad precies dezelfde gehaald voor haar. Alleen dan met de dichte neus. Dacht eerst dat die kleur echt onmogelijk te combineren zou zijn, maar staat haar super![]()

2 weken terug samen met mijn vriendin in de stad precies dezelfde gehaald voor haar. Alleen dan met de dichte neus. Dacht eerst dat die kleur echt onmogelijk te combineren zou zijn, maar staat haar super![]()