AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hahaha:gay:

Waarom vind ik het niet gay klinken?
Maar leuke schoenen. Niet dragen in de bibliotheek hoor, dat is storend :p. Kleur is imo ook prima te combineren.. vrij neutraal.

jesus wat een stel onzekere kleuters hier zeg! jullie zijn zeker van die types die op het bankje bij de pashokjes gaan zitten als je met je vriendin in de stad bent, en op elk setje wat ze aantrekt zegt " staat je super schat " ? Beetje meedenken en eerlijke kritiek geven stellen de meiden vaak wel op prijs hoor :)

Welke vriendin :(

jesus wat een stel onzekere kleuters hier zeg! jullie zijn zeker van die types die op het bankje bij de pashokjes gaan zitten als je met je vriendin in de stad bent, en op elk setje wat ze aantrekt zegt " staat je super schat " ? Beetje meedenken en eerlijke kritiek geven stellen de meiden vaak wel op prijs hoor :)

Ik ga niet eens mee, daar hebben ze toch vriendinnen voor?

air max

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterker nog ik ga helemaal niet mee met vrouwen als ze winkelen.

- Schat staat deze jurk me goed?
Yep
- Weet niet welke ik moet kiezen..welke vind je mooier de blauwe of de gele?
De blauwe
- Hmm ik denk toch dat ik maar de gele neem
:mad:
/loopt naar de kassa en middenin de rij besluit ze dat ze toch niet die jurk wil, gaat ze naar drie andere kleding toko's zelfde verhaal en later besluit ze toch maar naar die eerste toko terug te gaan. :rolleyes:

Jij liever dan mij, veel plezier op je katabole zoektocht naar vrouwenkleding.

nieuw riempje

voor je vriendin mag ik hopen:P

3 van deze,
3x 1 meter led strip.. voor een computer mod project (die witte 500r kast die ik ergens verderop heb gepost).

Mijn god mijn camera is op zijn weg naar buiten :mad:

Groet Ray....

nokia-710.jpg

Lekker lelijk, degelijk en tegendraads, zijn al genoeg mensen die android of Iphone hebben.

Terug
Naar boven