AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoeveel lessen heb je gemiddeld nodig voor je motorrijbewijs? Zit zelf te twijfelen of ik me motorrijbewijs zal gaan halen.

Tijd terug heb ik een mooi pak aangehad (1 geheel) + laarzen, Zou op zo'n 900 komen geloof ik. KTJING.

Maar wel sexy :cool:

Kan me een voorstelling van maken :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 12:59 ----------

Hoeveel lessen heb je gemiddeld nodig voor je motorrijbewijs? Zit zelf te twijfelen of ik me motorrijbewijs zal gaan halen.

Heb je echt 0,0 ervaring met motor rijden? Dus geen idee hoe je moet schakelen etc?

Kan me een voorstelling van maken :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 12:59 ----------

Heb je echt 0,0 ervaring met motor rijden? Dus geen idee hoe je moet schakelen etc?

Nope, nog nooit schakelbrommer of motor gereden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niets bijzonders, maar hij smaakte toch wel goed na het hardlopen (moest nog rijden, dus dan dit maar)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niets bijzonders, maar hij smaakte toch wel goed na het hardlopen (moest nog rijden, dus dan dit maar)

[Link niet meer beschikbaar]

Amstel bier is al smerig, alcohol vrij bier ook. Hoe moet amstel malt dan wel niet smaken...:eek: Met één biertje op mag je nog best rijden hoor...

Amstel bier is al smerig, alcohol vrij bier ook. Hoe moet amstel malt dan wel niet smaken...:eek: Met één biertje op mag je nog best rijden hoor...

Het is een principekwestie. Als ik moet rijden drink ik NIET. Houdt het wel zo simpel... rekenen wordt een stuk moeilijker als er gedronken is. (ik had ook liever Erdinger alcoholvrij gehad, maar helaas.) Overigens valt het wel mee hoor... beschouw het maar als een (heel erg) matig biertje zoals veel van die Aldi/Lidl meuk. Maar goed, na 3 uur hardlopen en 2 uur vooruit kijken naar een biertje smaakt alles waarschijnlijk wel (zeker met dit weer)

Ligt aan best veel dingen. Ik was in 7 lessen klaar, maar had ook veel ervaring op schakelbrommer, een autorijbewijs, weinig examenstres en een hele chille rij-instructeur. Daarnaast heb je natuurlijk nog een beetje aanleg en geluk op het examen nodig ;).

Het is een principekwestie. Als ik moet rijden drink ik NIET. Houdt het wel zo simpel... rekenen wordt een stuk moeilijker als er gedronken is. (ik had ook liever Erdinger alcoholvrij gehad, maar helaas.) Overigens valt het wel mee hoor... beschouw het maar als een (heel erg) matig biertje zoals veel van die Aldi/Lidl meuk. Maar goed, na 3 uur hardlopen en 2 uur vooruit kijken naar een biertje smaakt alles waarschijnlijk wel (zeker met dit weer)

Prima principe hoor! Mocht ik ineens ontzettend veel zin in bier hebben, en de omstandigheden zijn er naar zou ik best één biertje drinken hoor. Dat ene biertje gaat in mijn ogen geen ongeluk verookzaken of voorkomen. Het is ook niet zo dat je na dat ene biertje van het padje bent en denkt dat je er dan nog wel 8 kan drinken...

Terug
Naar boven